Reeve Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, hele prosessen tar nok mye lengre, men det er bare selve filmingen som er relevant for Michael C. Hall. 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har nå sett alle 4 sesongene på 3 uker. Ble hekta med en gang! Ble maks overrasket over Ritas død egentlig, og nå er jeg skikkelig pissed fordi jeg må vente på neste sesong. JEG VIL SE MER! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, samme som meg. Sesongene gikk på 3 uker. SAVNER DET! Come on, sesong 5! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Såg dei 4 siste episodane av sesong 4 i går kveld, og Ritas død er noko av det som har gått mest inn på meg når det kjem til TV og film på lenge . Sjølv om Rita til tider har vore irriterande naiv og dullete, har ho jo vore ein sentral person i serien, og særs viktig for Dexter. Nei, dette var rett og slett triste greier, men likevel ein minneverdig avslutning på ein fantastisk sesong av verdas beste TV-serie. Eg må også stille meg bak dei som hevda at dei 4 siste episodane er noko av det beste som nokonsinne er laga i TV-relasjon. Trudde ikkje det var mogleg å framkalle så mange forskjellige sinnstemningar hjå ein sjåar som desse manusforfattarane og skodespelarane har gjort. Eg lo så eg grein, hadde hjartet i halsen og følte sorg- alt i same episode! Rett og slett applausverdig! Også masse kred til John Lithgow for si rolle som Arthur Mitchell. Han passa rett og slett perfekt i rolla som loving husband/ serial killer- akkurat som Dexter! Men eg visste at han hadde det i seg, og det veit alle som har sett Ricochet med Denzel Washington i hovudrolla (1991). Mange personar forbinder jo Lithgow med heilt andre ting, som t.d. 3rd Rock From The Sun. Så no får me håpe at Michael C. Hall vert frisk, og er klar for sesong 5 i framtida. Denne serien kan rett og slett ikkje ende slik, sjølv om det ikkje hadde vore heilt urimeleg at den gjorde det. På ein måte kan ein seie at ringen vart slutta, samstundes som mange nye dører opna seg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Må bare nevne at "Rita" nå spiller en stripper i frustrerte fruer. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Laster ned Frustrerte Fruer... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Som innleder et forhold til ei av fruene, eller noe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå må jeg også se Frustrerte Fruer. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fankly..hun var mer hot i Rambo.. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fankly..hun var mer hot i Rambo.. Har hun vært med der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fankly..hun var mer hot i Rambo.. Har hun vært med der? http://en.wikipedia.org/wiki/Rambo_(film) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke bare Rita som gjør suksess, er flere fra Dexter som har gjort det meget bra, bl.a "datteren" til Arthur som har fått en rolle i den nye serien Human Target. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fankly..hun var mer hot i Rambo.. Har hun vært med der? http://en.wikipedia.org/wiki/Rambo_(film) Da skal jeg i hvert fall se den igjen ganske snart. Husker ikke at hun var med der, men så hadde jeg heller ikke sett dexter første gang jeg så filmen da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg så hele filmen og oppdaget ikke før i ettertid at det var henne Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Samme her. Etter å ha sett Rambo begynte jeg å se Dexter (et par måneders mellomrom), og synes det var noe kjent med henne. Det var ikke før jeg leste det på nettet en stund senere, at jeg skjønte det var henne i Rambo. 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Rita er heit Likte hun personlig godt i fullt "Cowboy" utstyr i "All Saints Day" Endret 11. februar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Har ikke fått med meg at hun har vært med i noen av de filmene der jeg heller. Sprøtt når man finner ut slikt i ettertid og sier bare- "Wow, det var faktisk den personen jo". Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dexter sesong 5 kommer i september, for de som ikke visste det Det kan bli noen lange måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå