Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Dexter er den beste serien noen gang, sitter jeg med blandede følelser om Rita's død. Det åpner mange dører, men samtidig stenger det også mange. Egentlig håper jeg ikke Harrison ender opp slik som Dexter, eller at det blir et slikt Harry/Dexter forhold de 2 imellom etterhvert.

 

Også ganske spent på om de løser opp i mange av de "uløste" spørsmålene som er igjen etter avsluttningen.

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Hvordan skal han forklare Ritas død? Vil familien til Arthur si noe om Kyle/Dexter?

 

Selfølgelig er det my som kan skje videre nå, vanskelig å si.

 

Kan hende forfatterne tar en tidshopp, "X months later" og ting hoppes over. Hvis ikke (noe jeg inderlig håper), kommer han sikkert på noe bra. Blir hvertfall mye å forklare barna.

 

Tviler sterkt på at familien kommer til å si noe om ham. De gjennomgikk et helvete og Dexter hjalp dem mye, de vil nok beskytte ham.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nettopp sett ferdig sesongen og må si jeg synes det var en konge sesong. Nr 2 etter sesong 1 som jeg synes var best.

 

Synd at Rita måtte dø da. Lurer på hvordan Dexter skal klare å ta seg av 3 barn alene. Eller kanskje han ikke gjør det.

 

Gleder meg noe helt sinnsykt til sesong 5. Mulig det tar litt tid til den kommer da, pga sykdommen til Michael, men det blir vel en gang.

Lenke til kommentar
Nettopp sett ferdig sesongen og må si jeg synes det var en konge sesong. Nr 2 etter sesong 1 som jeg synes var best.

 

Synd at Rita måtte dø da. Lurer på hvordan Dexter skal klare å ta seg av 3 barn alene. Eller kanskje han ikke gjør det.

 

Gleder meg noe helt sinnsykt til sesong 5. Mulig det tar litt tid til den kommer da, pga sykdommen til Michael, men det blir vel en gang.

 

Den starter nok opp i slutten av september som vanlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...