Anonym234 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har sett 4 sesonger på 3 uker, så tror jeg bytter serie. Tror det blir Lost, har bare sett til midten av sesong 3 ellernoe. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Selv om Dexter er den beste serien noen gang, sitter jeg med blandede følelser om Rita's død. Det åpner mange dører, men samtidig stenger det også mange. Egentlig håper jeg ikke Harrison ender opp slik som Dexter, eller at det blir et slikt Harry/Dexter forhold de 2 imellom etterhvert. Også ganske spent på om de løser opp i mange av de "uløste" spørsmålene som er igjen etter avsluttningen. Gleder meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Uløste? Kanskje er det jeg som ikke har fulgt godt med, men hvilket er det? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er jo masse som vi ikke vet hvordan dexter skal løse, som for eksempel ta seg av en unge. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=578835 Dexter vant Golde Globe for beste mannlige skuespiller i en tv-serie. Flott. Kan også nevnes at John Lithgow vant for "Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television". Så jævlig riktig. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Uløste? Kanskje er det jeg som ikke har fulgt godt med, men hvilket er det? Hvordan skal han forklare Ritas død? Vil familien til Arthur si noe om Kyle/Dexter? Selfølgelig er det my som kan skje videre nå, vanskelig å si. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Strengt tatt trenger vel han ikke å forklare noe som helst? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan skal han forklare Ritas død? Vil familien til Arthur si noe om Kyle/Dexter? Selfølgelig er det my som kan skje videre nå, vanskelig å si. Kan hende forfatterne tar en tidshopp, "X months later" og ting hoppes over. Hvis ikke (noe jeg inderlig håper), kommer han sikkert på noe bra. Blir hvertfall mye å forklare barna. Tviler sterkt på at familien kommer til å si noe om ham. De gjennomgikk et helvete og Dexter hjalp dem mye, de vil nok beskytte ham. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper ikke sesong 5 blir forsinket pga sykdommen. Alt håret må jo tilbake. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Dexter kan jo ha klippet seg. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skallet eller tynn i håret? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Om Dexter kommer tilbake (frisk og bra) i rollen skallet, med lite hår, rosa hår eller parykk så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Han mister jo ikke skuespillertalentet med kreften. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nettopp sett ferdig sesongen og må si jeg synes det var en konge sesong. Nr 2 etter sesong 1 som jeg synes var best. Synd at Rita måtte dø da. Lurer på hvordan Dexter skal klare å ta seg av 3 barn alene. Eller kanskje han ikke gjør det. Gleder meg noe helt sinnsykt til sesong 5. Mulig det tar litt tid til den kommer da, pga sykdommen til Michael, men det blir vel en gang. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Nettopp sett ferdig sesongen og må si jeg synes det var en konge sesong. Nr 2 etter sesong 1 som jeg synes var best. Synd at Rita måtte dø da. Lurer på hvordan Dexter skal klare å ta seg av 3 barn alene. Eller kanskje han ikke gjør det. Gleder meg noe helt sinnsykt til sesong 5. Mulig det tar litt tid til den kommer da, pga sykdommen til Michael, men det blir vel en gang. Den starter nok opp i slutten av september som vanlig. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg tviler på at teamet lar seg forsinke på grunn av mangel av hår. Jeg tror (og håper!) at de enten gir han en profesjonell parykk (de har vel tross alt et relativt høyt budsjett) eller får inn hair-cut'en i serien. Jeg kan nemlig ikke vente til neste episode! DEXTER LIVES ON! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Satser på at du har rett ja. Klarer ikke vente så alt for lenge til neste sesong. Men så fikk jeg jo nettopp sesong 1 på dvd fra play.com da så kan jo begynne på nyt fram til det begynner igjen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det noen som vet når de begynner filmingen, eller om de allerede har begynt? Såvidt meg bekjent kan det ta helt ned i en uke å filme en episode, så det er ikke noe veldig tidspress enda. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Antar de begynner å filme ila våren om de skal begynne sendingene om høsten igjen. Tar jo tid å filme og redigere alt på plass. Men om det blir forsinkelser pga tilstanden hans, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå