Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke lest gjennom tråden, men FY FAEN så bra sesong 4 er! Jeg likte 1. og 2. sesong veldig godt, og tenkte at det blir ikke bedre enn det, noe som stemmer for de fleste serier. Men fy faen altså! Jeg har ikke ord! Den slutten der hadde jeg aldri sett for meg i hele mitt liv!

 

Egentlig litt synd, for de kan umulig lage en bedre sesong! Hva faen skal skje nå?

 

Jeg er helt overgitt over hvor bra serie dette er! :D

Lenke til kommentar

Antar den blir sendt som de andre sesongene, rundt oktobertider og da tenker jeg de begynner med innspillingene til våren. Akkurat nå vil jeg gjerne tro de gjør finpuss på manuset. Håper vi får en skikkelig skurk denne gang også. Med alt det raseriet han har nå, vil han nok ikke la seg stoppe av hindringer.

 

Noe annet jeg vil legge til, er diskusjonene som har pågått hos IMDB om Rita. Noen ønsket at hun kunne bli en del av Dexter som faren er, som da skyldfølelse. Jeg syns det er nok med en person i hans sinn og vi trenger aldeles ikke en fantasikarakter til. Noen som er enig?

 

Forresten har jeg fått den kule posteren jeg bestilte. Skal kjøpe en fin ramme til den og da blir det fryd å ha den på veggen.

 

Forrestenx2: hadde vært fint å hatt en spekulasjonstråd for sesong 5.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

I flg. wikipedia sendes første episode 26. september.

 

Ja, jeg er enig. Jeg tviler på det hadde gått med mer enn bare Harry i hodet til Dexter. For det første ville Rita gjort Dexter mer myk og irritert tror jeg, og for det andre kjente egentlig ikke Rita Dexter. Harry visste hele tiden om Dexter sin trang til å drepe, og han var en enorm innflytelse på han. Derfor er han også i hodet til Dexter. Det er i hvertfall min mening. :)

 

Hvilken poster?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynne å se på alle sesongene fra start igjen? For min del har jeg nok av andre serier å bryne på. Lost starter jo om noen uker. Tida går veeeldig fort når man venter på ny episode hver uke skal jeg si deg. (Føles som om det var i går sesong 4 hadde nettopp begynt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...