Vamos Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har ikke selv lest bøkene, men etter hva jeg har hørt er det riktig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sinnsykt avslutning Ble veldig sjokket da scenen avsluttet... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Da var siste episode i sesong 4 sett, fy faen.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da har jeg klart det jeg satte meg som mål. Å samle opp de fire siste episodene i sesongen for så å se de på rad. Og angrer jeg? På ingen fuckings måte. For akkurat de fire siste episodene var kanskje de beste av Dexter noen gang. Jeg hadde blitt gal av å vente hvis jeg ikke hadde gjort det. Og jeg takker meg selv. Dette var bare sykt. Dette er noe av det absolutt beste jeg har sett av serie/film noen gang. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå eller hva jeg skal gjøre for å roe meg ned. Skal skrive en anmeldelse i anmeldestråden når jeg har fått roet meg og samlet tankene. Jeg skjelver. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Du skelver ikke alene Hyperio.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vurderer å begynne på nytt med sesong 1 nå i juleferien. Frister helt sykt når folk snakker om hvor god sesong 1 er her på forumet osv. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Gjorde det samme tc47, kan anbefales. Gøy å se hvor langt serien har komt siden da. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 En ting jeg lurte på dere. Hvor i huleste kan jeg bestille Dexter posters på nettet? Har funnet moviegoods.com men frakta der koster jo mer enn selve plakaten. Noen som har en link eller to som dere har brukt/hørt om? Så nærme norge som mulig Takker Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Plakat ja, det hadde vært sykt fett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Etter å ha sjekket en del poster-sider på nettet, faller nok løsningen på Ebay. De fleste stedene har det enten ikke eller uten/dyr frakt. Går gjennom Ebay nå og ser om det er noen kule som kan være aktuelle. Edit: Direkte link til Dexter plakat søk med frakt til Norge. Endret 19. desember 2009 av Myst Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Da har jeg klart det jeg satte meg som mål. Å samle opp de fire siste episodene i sesongen for så å se de på rad. Og angrer jeg? På ingen fuckings måte. For akkurat de fire siste episodene var kanskje de beste av Dexter noen gang. Jeg hadde blitt gal av å vente hvis jeg ikke hadde gjort det. Og jeg takker meg selv. Dette var bare sykt. Dette er noe av det absolutt beste jeg har sett av serie/film noen gang. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå eller hva jeg skal gjøre for å roe meg ned. Skal skrive en anmeldelse i anmeldestråden når jeg har fått roet meg og samlet tankene. Jeg skjelver. Jeg gjorde akkurat det samme. Så alle 4 i dag. Jeg satt med 100% oppmerksomhet gjennom alle 4. Det var litt av en følelsestrip. Gledesutbrudd. Sinneutbrudd. Twisten på slutten var utrolig trist! Liker det ikke. Kan hende det endrer seg etter litt tid. Kommer til å savne Rita. Uansett, beste Dexter-sesong hittil! Lurer på hva som skjer videre. Endret 23. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er ikke jeg heldig vel, som hadde hele sesongen før jeg startet å se? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er ikke jeg heldig vel, som hadde hele sesong 1, 2 og 3, pluss tre episoder fra sesong 4 når jeg oppdaget Dexter? God jul til alle sammen! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk sesong 1, 2 og 3 da jeg begynte aa se paa Dexter. Og mens jeg saa paa de, lastet jeg ned sesong 4, og da jeg var ferdig med S1, S2 og S3 - hadde jeg sesong 4 komplett. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Å nei, er ikke du heldig. Jeg oppdaget Dexter på første sesongen har deretter fulgt amerikansk TV-skjema slavisk. Er ikke JEG heldig? God jul. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har akkurat sett ferdig sesong 1 og 2. Og jeg synes sesong 2 får veldig lite credit. Greit nok, sesongen begynner litt treigt. Men det er jo forståelig, Dexter har jo akkurat drept sin egen bror, som han ikke engang visste han hadde. Men jeg synes sesong 2 tar seg veldig opp utover i sesongen. Det er utrolig gøy og se Dexter, på nippet til og bli tatt. Lyla er en irritasjonsfaktor, det er jeg helt enig i. Men når Dexter tar henne av dage, i Paris. Episk. Spørs nok om ikke det blir sesong 3 og 4 om igjen i Jula også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Å nei, er ikke du heldig. Jeg oppdaget Dexter på første sesongen har deretter fulgt amerikansk TV-skjema slavisk. Er ikke JEG heldig? God jul. hehe.. jeg er med på denne! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så akkuratt ferdig sesongavslutningen. Sykt trist slutt.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Trodde jeg skulle få lese Dexter i jula,tok med meg alle bøkene men så forsvant eldste broren min med første boken og så var det å begynne på bok nr 2, men så ble eldste broren ferdig med bok nr1 så da var jeg tilbake på scratch...så kom lillebror og tok første boka så..meeeh *sukk* Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Særdeles trist med Rita. Føler kvaliteten på showet vil falle, selv om de åpenbart ikke kan fortsette kun med det samme plottet med samme personer. Jeg håpte egentlig han ville la være å drepe Arthur og ha "unsluppet" sin mørke passasjer eller hva enn man kaller det, og levde lykkelig med Rita. Men men, sånn kan det gå blir interessant å se neste sesong. Endret 28. desember 2009 av eKreativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå