Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg klart det jeg satte meg som mål. Å samle opp de fire siste episodene i sesongen for så å se de på rad. Og angrer jeg? På ingen fuckings måte. For akkurat de fire siste episodene var kanskje de beste av Dexter noen gang. Jeg hadde blitt gal av å vente hvis jeg ikke hadde gjort det. Og jeg takker meg selv. Dette var bare sykt. Dette er noe av det absolutt beste jeg har sett av serie/film noen gang. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå eller hva jeg skal gjøre for å roe meg ned.

 

Skal skrive en anmeldelse i anmeldestråden når jeg har fått roet meg og samlet tankene.

 

Jeg skjelver.

Lenke til kommentar
Da har jeg klart det jeg satte meg som mål. Å samle opp de fire siste episodene i sesongen for så å se de på rad. Og angrer jeg? På ingen fuckings måte. For akkurat de fire siste episodene var kanskje de beste av Dexter noen gang. Jeg hadde blitt gal av å vente hvis jeg ikke hadde gjort det. Og jeg takker meg selv. Dette var bare sykt. Dette er noe av det absolutt beste jeg har sett av serie/film noen gang. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå eller hva jeg skal gjøre for å roe meg ned.

 

Skal skrive en anmeldelse i anmeldestråden når jeg har fått roet meg og samlet tankene.

 

Jeg skjelver.

Jeg gjorde akkurat det samme. Så alle 4 i dag. Jeg satt med 100% oppmerksomhet gjennom alle 4. Det var litt av en følelsestrip. Gledesutbrudd. Sinneutbrudd. Twisten på slutten var utrolig trist! Liker det ikke. Kan hende det endrer seg etter litt tid. Kommer til å savne Rita. Uansett, beste Dexter-sesong hittil! Lurer på hva som skjer videre.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Har akkurat sett ferdig sesong 1 og 2. Og jeg synes sesong 2 får veldig lite credit. Greit nok, sesongen begynner litt treigt. Men det er jo forståelig, Dexter har jo akkurat drept sin egen bror, som han ikke engang visste han hadde. Men jeg synes sesong 2 tar seg veldig opp utover i sesongen.

 

Det er utrolig gøy og se Dexter, på nippet til og bli tatt. Lyla er en irritasjonsfaktor, det er jeg helt enig i. Men når Dexter tar henne av dage, i Paris. Episk.

 

Spørs nok om ikke det blir sesong 3 og 4 om igjen i Jula også.

Lenke til kommentar

 

Særdeles trist med Rita.

 

Føler kvaliteten på showet vil falle, selv om de åpenbart ikke kan fortsette kun med det samme plottet med samme personer. Jeg håpte egentlig han ville la være å drepe Arthur og ha "unsluppet" sin mørke passasjer eller hva enn man kaller det, og levde lykkelig med Rita.

 

 

Men men, sånn kan det gå :) blir interessant å se neste sesong.

Endret av eKreativ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...