MrLuni Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvor mye forskjellig er bøkene i forhold til serien? Er det liksom en bok pr sesong? Plz utdyp Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) De fulgte bøkene til en grad de to første sesongene (hovedplot etc). Etter det har det meste blitt skrevet av manusforfattere, kun med små innslag fra bøkene. Endret 14. desember 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har tenkt mykje på Dexter episoden utover kvelden. Koffor gjer dei ditta mot meg, Avslutter på den måten der og tvinger meg til å vente i 9 Månder, eg trur eg tar ein Cartman eg og. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Btw: fikk vi vite hvordan de 10år gamle guttene passet inn i mønsteret til Trinity? Og hvorfor han ble slik som han ble? Han kalte jo guttene "Arthur", så eneste jeg kan se for meg er at det skjedde noe med han når han var 10 år, som utløste den mørke siden hans. Noe som sannsynligvis involverte betong/innestenging i en bag Det er pga av når Arthur var 10 år så skremte han sin egen søster Vera da hun dusjet, noe som førte til at hun ble skremt og ramlet, fikk kuttskader i låret og døde av blødningene. Så grunnen til at Arthur drepte smågutter på 10 år var for å minne seg selv om sin egen uskyldighet. Correct me if I'm wrong. Du for vite det i episode 8, Petter Da er det bare til og glede seg til Season 5, er ganske fornøyd med sesongavslutningen, litt av en vri og drepe Lisa. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har fått med seg hvorfor Arthur var så nølende mot å drepe dyret i episoden "Roadkill"? Det er fortsatt et lite mysterium for meg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har fått med seg hvorfor Arthur var så nølende mot å drepe dyret i episoden "Roadkill"? Det er fortsatt et lite mysterium for meg. Han var jo ikke en "draps maskin". Han drepte innenfor "sin verden". Det dyret hadde ingenting med han å gjøre. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men det er fortsatt litt rart at en person som ikke har noen problemer med å drepe massevis av uskyldige mennesker, ikke klarer å ta livet et dyr. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Sterk sesongavslutning - Litt lei meg egentlig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men det er fortsatt litt rart at en person som ikke har noen problemer med å drepe massevis av uskyldige mennesker, ikke klarer å ta livet et dyr. Han har da kjempeproblemer. Han hylgriner jo hver gang han dreper noen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var en mektig sesongavsluttning ja, vil bli rart uten Rita i neste sesong. Blir spennende og se hvordan forholdet mellom Dexter og ungene blir, pappa på heltid ? også ganske spent på hva hovedtema/skurk blir neste sesong Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud, for en avslutting på sessongen, helt uventet:o Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg håper Dexter rakner sammen totalt, og går på en killingspree neste sesong. Fra nå av hjelper det ikke å være lovlydig. Dexter er blodtørst! Kanskje kjøre det 10 år frem i tid, når Harrison har blitt eldre. Harrison og pappa skal ut på jakt! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men det er fortsatt litt rart at en person som ikke har noen problemer med å drepe massevis av uskyldige mennesker, ikke klarer å ta livet et dyr. Han har da kjempeproblemer. Han hylgriner jo hver gang han dreper noen. Men var drapet på Rita en del av den neste syklusen, eller var dette kun for å skade Dexter of familien hans? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var tydeligvis ren hevn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Når Dex kaster Quinn i bakken minnet det veldig om den sloss kampen Doakes og Dexter hadde i sesong 2. Tror jeg skal se sesong 1,2 og 3 på ny Liker godt Sesong 2 hvor Doakes forfølger Dexter. Håper vi får noe lignende i sesong 5 Sykt bra Endret 14. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ah, Doakes må være min største favoritt gjennom alle sesongene. proof? JAMES DOAKES Endret 14. desember 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror Doakes er favorittfiguren min i hele Dexter Lenke til kommentar
tobn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Herregud for en sesongfinale. Fantastisk. Målløs. Ser utrolig fram til neste sesong nå. Blir spennende å se hva han finner på. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tror Doakes er favorittfiguren min i hele Dexter Veldig dumt at han ikke er med lenger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Utrolig sesongavslutning. Noe av det bedre jeg har sett. Synes det var ok at Rita døde. Likte ikke rollefiguren "Pappa og familie-Dexter". Det ble for mye for han, og det så man. Gleder meg til å se hva som skjer i sesong 5. Håper Dexter kommer tilbake til det han var i sesong 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå