Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.randomhouse.com/doubleday/dexter/

Man, utrolig lenge å vente til neste sesong. Faen altså. Har vært nede siden jeg så episoden, veldig triste greier. Uansett, likte denne posten på Facebook siden til Dexter. Lurer på det samme, det blir knall egentlig;

What is Dexter going to do next season? How is Dexter going to explain why Trinity killed Rita? Is Dexter going to hide how Rita died. How is he going to hide the Kyle Butler thing? Will the Trinitys family keep Dexters secret? What is going to happen next season? Love this show!

Lenke til kommentar

Undertegnede har for øvrig laged en ny tråd for de som vil spekulere i hva som kommer til å skje i neste nervepirrende sesong av Dexter, den finner du her:

Dexter Sesong 5 (skal til den som sa ifra at det var feil med linken, skal være i orden nå)

Til sesongavsluttningen:

FANTASTISK! Bedre avsluttning skal man lete lenge etter. Alt i alt har denne sesongen bygd seg opp til å bli den beste sesongen i serien så langt. Kommer til å bite av alt jeg har av negler i påvente av september neste år :p

Endret av Marbash
Lenke til kommentar

Liker hvordan de hinter til at Rita er død når Trinity og Dexter har sin siste samtale. Dexter sier: "I have a family now", Trinity ler og sekunder senere sier han: "It's already over.." og man ser et forvirret uttrykk i ansiktet til Dexter. Dette er det han også sier i første episode før han skjærer over pulsåren til dama i badekaret.

Lenke til kommentar

Må si at dette var en fantastisk avsluttning. Må si at jeg merket noe var galt da hele episoden var filmet på skrå og håndholdt, men hadde ikke peiling på at det skulle ende slik. Kan vel si at jeg gleder meg litt til nesten sesong for å si det slik.

Avsluttningen var litt; 'WTF?'

Lenke til kommentar

En hjerteskjærende slutt. Det var et skikkelig slag i trynet. Men det var et modig og "riktig" valg som jeg applauderer. Det krever baller av de som lager Dexter å ende en sesong på en slik måte. Store baller. Dette er i sterk kontrast til de nærmest overdrevent harmoniske sesongavslutningene vi har vært vitne til i tidligere sesonger. En perfekt, men forjævelig ende på det som skulle utvikle seg til å bli nok en glimrende sesong med Dexter. Nå gleder jeg meg virkelig som en unge til fortsettelsen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

FAAAN :omg:

Synes egentlig det var en litt treg episode, så skjønte jo litt hva som kom til å skje mot slutten... I det siste har jo Dexter hatt flere raserianfall, + at har sa han begynte å få sterke følelser for Rita, så det blir spennende å se neste sesong :thumbup:

Off, likte ikke slutten, dette her kommer jo til å ødelegge hele familien :cry:

post-63285-1260818187_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Btw: fikk vi vite hvordan de 10år gamle guttene passet inn i mønsteret til Trinity? Og hvorfor han ble slik som han ble?

Han kalte jo guttene "Arthur", så eneste jeg kan se for meg er at det skjedde noe med han når han var 10 år, som utløste den mørke siden hans. Noe som sannsynligvis involverte betong/innestenging i en bag :hrm:

Lenke til kommentar
Måtte le av den Hehauken :D

Ble ringt opp av en kompis når det var igjen 3 minutter av episoden, akkurat når Dexter finner mobilen til Rita, første han sier er "det kan ikke ende sånn", måtte legge på med en gang. Trist slutt, og abselutt spennede å se hva som skjer videre. Som andre tviler jeg på om Dexter kan håndtere 3 barn. Ellers fant Debra ut mer om Dexter sin fortid og det blir spennende å se om kan finne ut alt etterhvert.

Har et lite spørsmål til dere som har lest bøkene. Og bare svar ja eller nei, ikke noe mer.

Dør Rita i bøkene også eller er dette noe som bare har skjedd i tvserien?

Nei hun har nok ikke død så langt nei

Lenke til kommentar
Btw: fikk vi vite hvordan de 10år gamle guttene passet inn i mønsteret til Trinity? Og hvorfor han ble slik som han ble?

Han kalte jo guttene "Arthur", så eneste jeg kan se for meg er at det skjedde noe med han når han var 10 år, som utløste den mørke siden hans. Noe som sannsynligvis involverte betong/innestenging i en bag :hrm:

Vi har fått vite det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...