Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, faen for en sesongavsluttning. Synes det har ligget veldig i kortene, om at enten Rita ville dø. Hvertfall at Julie Benz kom til å gå ut av serien hvertfall en sesong eller to før serien var ferdig.

Gudskjelov er sesong 5 bekreftet.

Born in blood, both of us. Harry was right, i tought i could change what i am. Keep my family safe. But i dosent matter what i do, what i choose. Im whats wrong, this is fate.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Kanonslutt :) Har sansen for Julie Benz, men at hun var irriterende i denne sesongen skal jeg ikke nekte for.

Hun spiller jo alltid irriterende gladkristne roller (som f.eks også i den nyeste Rambo). Men hun er digg da, hun skal ha for det.

Rollene (i nyere tid) gjør henne bare ekstra søt og stusselig. Men i siste sesongen ble det for mye av det gode.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Fantastisk episode sammen med trist slutt ja. :cry:

Vel, som andre har påpekt, snart måtte det skje noe med Dexter. Lurer på hvordan dette påvirker han i neste sesong. Også trist at det er over et halvt år til det blir Dexter igjen. :(

Merker også at jeg er såpass inne i universet at jeg tenker på hvordan det skal gå med ungene til Dexter osv. Vel, det er bare å glede seg til neste sesong? :D

Lenke til kommentar

herregud for en avslutning på en strålende sesong !!

må bare få rost manusforfatterne, da dette er tilnærmet poesi!

:D:D::D

SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_______

Tok Rita selvmord eller ble hun drept av Trinity?

Lenke til kommentar
Merker også at jeg er såpass inne i universet at jeg tenker på hvordan det skal gå med ungene til Dexter osv. Vel, det er bare å glede seg til neste sesong? :D

Tenkte på det samme selv. Tviler på at Dexter vil klare omsorg for 3 barn. Antar de blir skrevet ut av at barnevernet tar seg av dem, eller andre slektninger. Minste sannsynlighet er at han finner seg en ny kjæreste.

Lenke til kommentar

Måtte le av den Hehauken :D

Ble ringt opp av en kompis når det var igjen 3 minutter av episoden, akkurat når Dexter finner mobilen til Rita, første han sier er "det kan ikke ende sånn", måtte legge på med en gang. Trist slutt, og abselutt spennede å se hva som skjer videre. Som andre tviler jeg på om Dexter kan håndtere 3 barn. Ellers fant Debra ut mer om Dexter sin fortid og det blir spennende å se om kan finne ut alt etterhvert.

Har et lite spørsmål til dere som har lest bøkene. Og bare svar ja eller nei, ikke noe mer.

Dør Rita i bøkene også eller er dette noe som bare har skjedd i tvserien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...