Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Muligheter for at sesong fire bare 'dabber' litt ut, som sesong tre tror dere?

 

Kommer ann på hvordan man ser på det. Jeg tror det kan bli spennende, og kanskje at det kommer bittelitt mer humor til også (den scenen hvor Deb. ringer akkurat i det han skal til å drepe). Blir spennende å se hvordan Dexter kommer til å jobbe i forhold til "trippel-morderen" (John Lithgow). Som han sier på pressekonferansen, så er det kun John~ på settet som vet hva som kommer til å hende i alle episodene, og han virket ganske stolt over å vite det.

 

Nå er det jo også helt sikkert at det kommer enda en sesong med Dexter, så tror kanskje de kommer til å jobbe seg litt imot hvor kanskje sesong 5 kommer til å bli en litt tettere fortsettelse av sesong 4.

Lenke til kommentar

Lithgow er så og si en klasseskuespiller spør du meg, han er av de spesielle det finnes få av. Gleder meg til å se han på skjermen igjen, noe jeg ikke har gjort på år og dag. Så ikke på "Twenty Good Years" når den gikk på skjermen tiltross for at Jeffrey Tambor også var med.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Lithgow er for meg third rock from the sun, men har jo sett ham andre steder og, og har ingen problemer med å ta ham seriøst slik som mange andre komedie/sitcom skuespillere kanskje sliter med.

 

Imponert generelt over kvaliteten på guest/recurrings i Dexter. Kimmy Smits i fjor var jo helt rå. Carradine var imponerende året før, og kan aldri tenke med Lithgow blir dårlig heller.

Lenke til kommentar
Lithgow er for meg third rock from the sun, men har jo sett ham andre steder og, og har ingen problemer med å ta ham seriøst slik som mange andre komedie/sitcom skuespillere kanskje sliter med.

 

Imponert generelt over kvaliteten på guest/recurrings i Dexter. Kimmy Smits i fjor var jo helt rå. Carradine var imponerende året før, og kan aldri tenke med Lithgow blir dårlig heller.

 

Nå kan du jo se for deg Carradine og Lithgow i samme sesong. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...