Marbash Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Keith Carradine som spiller Lundy er forresten broren til David Carradine(Bill fra Kill Bill altså), som desverre døde nå for noen få dager siden. Var ikke klar over dette selv. Men, når du sier det, så er jo likheten der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Første S4 Promo, fra Comic-Con 09 Se filmen hos Youtube Ifølge live-blogging på Twitter fra Comic-Con: Dexter webisodes announced - Called "Dexter: Early Cuts" Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så traileren i går kveld. Ser helt fantastisk ut, og gleder meg voldsomt til å se dexter beundre trinity Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Genialt når han får telefon fra Rita: "kind of right in the middel of something" Gleder meg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=564527 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Litt skeptisk til animasjon, men gjøres det skikkelig er det sikkert verdt å se. Super trailer! Kjenner jeg gleder meg nå! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Herlig med litt nytt på dexter-fronten! Gleder meg stort til sesong 4 og traileren fra comic-con gjorde ikke akkuratt ventetiden lettere. Blir interessant å se hvordan de får til webisodes. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Herlig sneakpeak. Gleder meg utrolig til de starter opp igjen i september. Kan ikke akkurat si at det gjorde ventetiden noe lettere det her nei, men man må nok bare smøre seg med tolmodighet. "Uhm, hun. Kinda in the middle of something here." Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fy faen, promoen var elsk. Gleder meg som en liten unge for real. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gleder meg, sjer møkje i september Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hvis man sjekker Showtime sin kanal på youtube, så kan man se ni klipp ifra pressekonferansen som skuespillerene (inkl. John Lithgow) på ComiCon. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Muligheter for at sesong fire bare 'dabber' litt ut, som sesong tre tror dere? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Muligheter for at sesong fire bare 'dabber' litt ut, som sesong tre tror dere? Kommer ann på hvordan man ser på det. Jeg tror det kan bli spennende, og kanskje at det kommer bittelitt mer humor til også (den scenen hvor Deb. ringer akkurat i det han skal til å drepe). Blir spennende å se hvordan Dexter kommer til å jobbe i forhold til "trippel-morderen" (John Lithgow). Som han sier på pressekonferansen, så er det kun John~ på settet som vet hva som kommer til å hende i alle episodene, og han virket ganske stolt over å vite det. Nå er det jo også helt sikkert at det kommer enda en sesong med Dexter, så tror kanskje de kommer til å jobbe seg litt imot hvor kanskje sesong 5 kommer til å bli en litt tettere fortsettelse av sesong 4. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg tror og håper dette blir bedre enn sesong 3. Vi trenger først og fremst en god "motstander" og seriemorderjævel Dexter kan måle krefter med, og det ser det ut som vi får i John Lithgow. Dessuten er det jo kjekt med besøk fra vår gamle FBI-venn. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Lithgow ser drøyt ekkel ut i Promoene så ser ikke for meg at han blir en skuffelse. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Lithgow ser drøyt ekkel ut i Promoene så ser ikke for meg at han blir en skuffelse. Han har jo også sagt at han vender tilbake til en sjanger han har savnet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Lithgow er så og si en klasseskuespiller spør du meg, han er av de spesielle det finnes få av. Gleder meg til å se han på skjermen igjen, noe jeg ikke har gjort på år og dag. Så ikke på "Twenty Good Years" når den gikk på skjermen tiltross for at Jeffrey Tambor også var med. Endret 18. august 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Lithgow er for meg third rock from the sun, men har jo sett ham andre steder og, og har ingen problemer med å ta ham seriøst slik som mange andre komedie/sitcom skuespillere kanskje sliter med. Imponert generelt over kvaliteten på guest/recurrings i Dexter. Kimmy Smits i fjor var jo helt rå. Carradine var imponerende året før, og kan aldri tenke med Lithgow blir dårlig heller. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Lithgow er for meg third rock from the sun, men har jo sett ham andre steder og, og har ingen problemer med å ta ham seriøst slik som mange andre komedie/sitcom skuespillere kanskje sliter med. Imponert generelt over kvaliteten på guest/recurrings i Dexter. Kimmy Smits i fjor var jo helt rå. Carradine var imponerende året før, og kan aldri tenke med Lithgow blir dårlig heller. Nå kan du jo se for deg Carradine og Lithgow i samme sesong. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Release date på norske kanaler? anyone`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå