DoktorBacon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Slutt med spoilerene da. Neida, vil absolutt ikke vite hva som står der. Likevel vanskelig å holde seg unna. Det er ekstremt enkelt å holde seg unna. Innholdet vil antakeligvis ødelegge vitale deler av sesongfinalen, hvorfor vil man ønske å frarøve seg fra en slik opplevelse? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette kan ikke han DoktorBacon lese Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dere som lager spoilerene - hvorfor gidder dere å oppsøke informasjonen dere har der? Dere innser ikke at serien gir dere en bere opplevelse om dere bare følgerm ed episodene slik det er oppsatt? Er dere av typen som leser slutten av bøkene dere leser først? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe... Morro glis på Trinity når han har stjålet besøkskortet og går gjennom "kontrollen" på politistasjonen Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som har bilde av han som spiller Trinity når han var ung? Makan til stygg fyr. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette kan ikke han DoktorBacon lese Responsen du fikk gjorde det hele mye mer morsomt Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det skremmer meg at sjefen der jeg pleide å jobbe før ligner sykt på Trinity. Jeg blir bare stående og stirre hver gang jeg ser han. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Det skremmer meg at sjefen der jeg pleide å jobbe før ligner sykt på Trinity. Jeg blir bare stående og stirre hver gang jeg ser han. ..der kom du jo med en litt intressant tanke som jeg ikke har tenkt på før når de har snakket om "The ultimate twist that will pop your head off".. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dere som lager spoilerene - hvorfor gidder dere å oppsøke informasjonen dere har der? Dere innser ikke at serien gir dere en bere opplevelse om dere bare følgerm ed episodene slik det er oppsatt? Er dere av typen som leser slutten av bøkene dere leser først? Ikke alle som lever evig vet du, det fins de som ikke vil leve i risikoen for å daue før siste episode blir vist. Ellers så ser jeg ikke helt hvorfor folk tar så på vei for at noen liker å oppsøke spoilere. Det er jo ikke som om det går ut over din opplevelse, og hva poenget med å bli moralistisk overfor andre for en slik triviell ting, det ser jeg ikke helt grunnen til. Eller hva? Må si det var en fin episode i dag, forutsigbar men allikevel utrolig spennende. Ellers, bra gjort av serien: Dexter' most-watched Showtime telecast in decade Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er jo ikke som om det går ut over din opplevelse, og hva poenget med å bli moralistisk overfor andre for en slik triviell ting, det ser jeg ikke helt grunnen til. Eller hva? Ser ikke noe moralistisk i å stille et spørsmål. Jeg tror egentlig han var oppriktig nyskjerrig på hvorfor noen ser på det som et gode å spoile episodene for seg selv. Selv skjønner jeg det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Beklager at jeg kan virke moralistisk, men Geir M har rett. Jeg er åpenhjertet nysgjerrig! For meg er det som å se slutten på en film, eller lese slutten av en bok først - dette er ikke lurt da serie- eller filmskaperene kan de det gjør, og har en grunn til at manus er lagt opp slik det er... så om en vil ha den beste underholdnignsopplevelsen er det best å holde seg unna. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Såg nettopp 4x11. Hjertet har aldri dunket så hardt som det gjorde på de siste minuttene i stasjonen....my GOD som jeg holder på å trippe etter episode 12!! Endret 11. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bare 3 dager igjen, for en gangs skyld føles det ut som en helg kommer til å vare for lenge! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det var ikke noe egentlig, vi visste dette fra før av. Og vi får jo ikke se noe "reaksjon" der heller, så det spoilet ikke noe. Så på hvor lenge den varte og visste at det ikke kunne være så farlig. Etter 10-15 sek rolig snakking så tenkte jeg, jaja, whatever, kan vel se hele. MANDAAAAG Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 IKKE TRYKK!! Var ikke akkurat noen spoiler det der. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 å, den uken her gikk fort unna. Hvilket betyr, sesongfinale i natt, jippi!! Gleder meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 This, is gonna be, NUUUUTS! Jeg gleder meg så jævlig. Kan den væææær så snill vare i 2 timer?! HELLO DEXTER MORGAN! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvor mye er klokka her når det går on air u USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå