Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som lager spoilerene - hvorfor gidder dere å oppsøke informasjonen dere har der? Dere innser ikke at serien gir dere en bere opplevelse om dere bare følgerm ed episodene slik det er oppsatt? Er dere av typen som leser slutten av bøkene dere leser først?

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at sjefen der jeg pleide å jobbe før ligner sykt på Trinity. Jeg blir bare stående og stirre hver gang jeg ser han.

..der kom du jo med en litt intressant tanke som jeg ikke har tenkt på før når de har snakket om "The ultimate twist that will pop your head off".. :p

Lenke til kommentar
Dere som lager spoilerene - hvorfor gidder dere å oppsøke informasjonen dere har der? Dere innser ikke at serien gir dere en bere opplevelse om dere bare følgerm ed episodene slik det er oppsatt? Er dere av typen som leser slutten av bøkene dere leser først?

Ikke alle som lever evig vet du, det fins de som ikke vil leve i risikoen for å daue før siste episode blir vist.

Ellers så ser jeg ikke helt hvorfor folk tar så på vei for at noen liker å oppsøke spoilere. Det er jo ikke som om det går ut over din opplevelse, og hva poenget med å bli moralistisk overfor andre for en slik triviell ting, det ser jeg ikke helt grunnen til. Eller hva? :)

Må si det var en fin episode i dag, forutsigbar men allikevel utrolig spennende. Ellers, bra gjort av serien:

Dexter' most-watched Showtime telecast in decade

Lenke til kommentar
Det er jo ikke som om det går ut over din opplevelse, og hva poenget med å bli moralistisk overfor andre for en slik triviell ting, det ser jeg ikke helt grunnen til. Eller hva?

Ser ikke noe moralistisk i å stille et spørsmål. Jeg tror egentlig han var oppriktig nyskjerrig på hvorfor noen ser på det som et gode å spoile episodene for seg selv. Selv skjønner jeg det ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg kan virke moralistisk, men Geir M har rett. Jeg er åpenhjertet nysgjerrig! For meg er det som å se slutten på en film, eller lese slutten av en bok først - dette er ikke lurt da serie- eller filmskaperene kan de det gjør, og har en grunn til at manus er lagt opp slik det er... så om en vil ha den beste underholdnignsopplevelsen er det best å holde seg unna.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe egentlig, vi visste dette fra før av. Og vi får jo ikke se noe "reaksjon" der heller, så det spoilet ikke noe. Så på hvor lenge den varte og visste at det ikke kunne være så farlig. Etter 10-15 sek rolig snakking så tenkte jeg, jaja, whatever, kan vel se hele. :p

MANDAAAAG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...