mushi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skitt, var litt neglebiting der en stund Fantastisk sesongfinalen kommer til å bli! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bare meg som syntes Trinity si hele greia på omtrent samme måte som gman sier "Hellow Dr. Freeman" på slutten? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 for en fantastisk episode, klarte ikke spare episoden til neste mandag som jeg hadde planlagt Må si vi har hatt en fabelaktig skurk denne sesongen , liker han veldig godt! Veldig sterk sesong , nå gleder jeg meg enormt til neste mandag xD Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Faen for en cliffhanger... Neste episode blir sikkert helt syk? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Uten å gjøre noe mer research, er neste mandag sesong finalen ? For en episode, by far en av de råeste seriene altså! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Uten å gjøre noe mer research, er neste mandag sesong finalen ? Stemmer bra det. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Yepp, neste mandag er sesong finale Ep 12: The final challenge between Dexter and Arthur comes. Debra finds out a long hidden truth. Rita admits that her marriage is troubled. Batista's and LaGuerta's relationship must face consequences. Endret 7. desember 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Selv om jeg ikke er spoiler-hater, så vil jeg bare advare folk mot å lese den spoileren over meg. Det er en grunn til den er i spoiler-tag. For en fin-fin episode! Må nok nevne at denne sesongen blir den beste for min del - hvis vi får en sesong-avsluttning som holder resten av sesongens standard. Det eneste jeg ikke forstår er hvordan man skal kunne avslutte det hele på den tiden man har! Noen andre enn meg som la merke til at Harry blir mer og mer positiv til familie-Dexter? I denne episoden tipset han til og med Dexter at han måtte hjem for å ordne det ene nabo-problemet. Kan selvfølgelig være at Harry sa det fordi han mente det var viktig for å skjule Dexter sin hemmelig identitet, men fikk bare en liten følelse for at han aksepterer det mye mer nå. Til tilleggs info så mener jeg at Harry er en ekstremt kule karakter. Veldig undervurdert egentlig. Kommer jo alltid med en (morsom) kommentar til alt, og hjelper Dex på rett spor! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ep 12: The final challenge between Dexter and Arthur comes. Debra finds out a long hidden truth. Rita admits that her marriage is troubled. Batista's and LaGuerta's relationship must face consequences. Oh! .. Enten Harry - eller Dexter? Endret 7. desember 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ep 12: The final challenge between Dexter and Arthur comes. Debra finds out a long hidden truth. Rita admits that her marriage is troubled. Batista's and LaGuerta's relationship must face consequences. Oh! .. Enten Harry - eller Dexter? Ville nok vært for dramatisk med Dexter imo. Forstår ikke helt problemet med at Deb finner ut at hun og Dex bare er halv-søsken. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Huh? Halvsøsken? Hva mener du med det...? De er jo (biologisk) ikke søsken, men når man blir adoptert, blir jo begge foreldrene til Deb også foreldrene til Dex. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Huh? Halvsøsken? Hva mener du med det...? De er jo (biologisk) ikke søsken, men når man blir adoptert, blir jo begge foreldrene til Deb også foreldrene til Dex. Ja, beklager - mente adoptivsøsken, ikke halvsøsken. Men vet Deb at Dex er adopert da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Selfølgelig vet hun det. Hvor var du i sesong 1 da Rita, Dexter, Debra og Rudy/Brian var og ryddet huset til faren til Dexter da han døde? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeeeeeeeezes så bra! :D *Glede seg til neste mandag!* Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Wow for et sammentreff Jeg tenkte akkurat det samme! Hvor mye tid hadde Christine fått på ekte? Et mord og et attempted i USA? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er ikke så enkelt som ett mord og et attempted mord i USA, det er snakk om forskjellige "grader" av mord også, og mange andre faktorer som spiller inn på dommen (psykisk helse, etc). Derfor er det vanskelig å kunne si sikkert hva slags dom hun ville ha fått. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg regner med at Debra finner ut at Dexter er sønnen til hu dama Harry var sammen med. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Slutt med spoilerene da. Neida, vil absolutt ikke vite hva som står der. Likevel vanskelig å holde seg unna. Ikke en like intens episode som nr. 10, men fortsatt fantastisk. Trodde hjertet skulle stoppe da Christine dro opp pistolen. Nå er det ferdig for Debra, tenkte jeg. Siste scene er fantastisk. Pustet nesten ikke. Neste mandag, asap! Forresten noen som har reagert på at Dexter barberer seg i introen, før han skjegget og fin forlater leiligheten rett etterpå? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For en herlig scene på slutten. Dexter skjønte ikke en dritt der Arthur kommer confident inn på stasjonen. "Hello, Dexter Morgan". Lo meg i hjel. Faen for en rå kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå