DoktorBacon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Også en teori at det faktisk er Masuka, siden han altid blir så dårlig behandlet på jobben Haha. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Alt er mulig i sånne serier. Men tenker siden de fleste plager han jo, med at han altid kommer med perverse vitser osv... :!: EDIT: Tror egentligt det er naboen jeg...Hadde jo vært litt moro om det var Masuka da Endret 26. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Masuka hjalp jo Deb med å finne ut at morderen er på hans høyde. Hvorfor ville han gjort det om han var morderen`? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan vi en gang for alle avfeie disse idiotiske idéene om at Masuka er morderen? Passe dumt å tro det. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mulig det er han naboen også, han har en klokke veldig lik den som blir tatt av Lundy. Men han er jo ganske høy, forstår ikke at en som er på høyde med Masuka kan ha så store sko. Også en teori at det faktisk er Masuka, siden han altid blir så dårlig behandlet på jobben At det er Masuka, den må du lengre ut på landet med tror jeg Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Nå har jeg sett ep 1-9 på tre dager, så overgangen fra å ha alle tilgjengelig til å måtte vente på neste er helt forferdelig er det mandager de kommer ut? Tidenes episode i tidenes serie! EDIT: Det med at skoen er for stor for Christine på bilde for noen sider siden; det kan jo være at hu og Trinity var sammen når hun skjøt, men det var Trinity's sko som vistes. Endret 26. november 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kanskje det er sønnen til trinity som drepte lundy og skjøt debra, ikke spør meg om motivet, he-he, bare en tanke jeg fikk Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han må jo være pisst på sønnen for noe (utenom bilen) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror ikke vi skal henge oss for mye opp i de skoene, Dexter bruker ikke sine vanlige klær når han går på jakt heller Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det blitt diskutert det med at kona til Trinity ikke brydde seg om Dexter prøvde seg på "datteren"? Og at hun ikke nevnte jenta når de sa hva de var taknemlige for? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror ikke det er blitt diskutert. Jeg tolket det slik at hun var så redd for Trinity at alt annet blir underordnet. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Han må jo være pisst på sønnen for noe (utenom bilen) Eller det at han er en generelt forstyrret massemorder med stålkustus over hele familien sin...?? Vet ikke jeg, muulig det har noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, han er en kjernekar. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enig med Bacon. Han går jo i kirken og bygger hus for fattigfolk. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, han er en kjernekar. Ja, enig. Sønnen må være kjempeslem. For å provosere Trinity killer til å utøve litt unødvendig vold. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ikke lenge igjen nå nei! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dexter blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Herregud så spennende. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bra episode nok en gang, ikke like spektakuler som den forrige, men abselutt godkjent. Intresangt at Trinity ikke dreper i 3, men i 4, likevel syntes jeg det var en litt tynn forklaring at Lundy ikke hadde sett at 10 år gamle gutter forsvant 5 uker før kvinnen i badekar ble drept bare fordi det ikke var meldt inn som mord. Tipper at Mazuka før fortalt kysset til Dexter i neste episode, så blir det spennende å se om han reagerer på det eller ikke. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Må nesten bare si ett ord om dagens episode: WoW! Fantastisk bra. Gleder meg utrolig til neste uke også, klarer nesten ikke å vente til de to neste episodene, jeg vil se dem NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå