Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det er han naboen også, han har en klokke veldig lik den som blir tatt av Lundy. Men han er jo ganske høy, forstår ikke at en som er på høyde med Masuka kan ha så store sko. Også en teori at det faktisk er Masuka, siden han altid blir så dårlig behandlet på jobben :)

 

At det er Masuka, den må du lengre ut på landet med tror jeg :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett ep 1-9 på tre dager, så overgangen fra å ha alle tilgjengelig til å måtte vente på neste er helt forferdelig :sick: er det mandager de kommer ut? Tidenes episode i tidenes serie!

 

EDIT: Det med at skoen er for stor for Christine på bilde for noen sider siden; det kan jo være at hu og Trinity var sammen når hun skjøt, men det var Trinity's sko som vistes.

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Bra episode nok en gang, ikke like spektakuler som den forrige, men abselutt godkjent. Intresangt at Trinity ikke dreper i 3, men i 4, likevel syntes jeg det var en litt tynn forklaring at Lundy ikke hadde sett at 10 år gamle gutter forsvant 5 uker før kvinnen i badekar ble drept bare fordi det ikke var meldt inn som mord. Tipper at Mazuka før fortalt kysset til Dexter i neste episode, så blir det spennende å se om han reagerer på det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...