Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jimmy smits er generelt en dritbta skuespiller. Har akkurat sett ferdig West Wing, og han er glimrende der og, som matt Santos.

 

Tenkte jeg skulle prøve å se litt på "The West Wing" nå, tror kanskje det kan være en serie som kan underholde litt. :)

 

Litt feil tråd å svare på dette, men hvis du er politisk interessert generelt, og spesielt fascinert av amerikansk politikk, er dette absolutt en serie å få med seg. Et meget realistisk innblikk i amerikansk politikk. Bare ikke forvent action ;)

Lenke til kommentar

Hva hvis Dexter fikk ordentlig psykolog hjelp tidlig. Bearbeidet traumer. Lært å takle sinne? Kan drapene hans rettferdigjøres fordi han dreper skyldige? Er han et produkt av naturen, traumer eller stefarens oppdragelse? Er rettssystemet rettferdig? Er det vanlig at mennesker utgir seg for å være noe de ikke er? Spiller vi ofte skuespill overfor familie og venner? Gjør vi det vi gjør fordi det forventes, eller fordi vi vil? Masse spørsmål i denne serien :)

Lenke til kommentar
Hva hvis Dexter fikk ordentlig psykolog hjelp tidlig. Bearbeidet traumer. Lært å takle sinne? Kan drapene hans rettferdigjøres fordi han dreper skyldige? Er han et produkt av naturen, traumer eller stefarens oppdragelse? Er rettssystemet rettferdig? Er det vanlig at mennesker utgir seg for å være noe de ikke er? Spiller vi ofte skuespill overfor familie og venner? Gjør vi det vi gjør fordi det forventes, eller fordi vi vil? Masse spørsmål i denne serien :)

 

Som du skriver, så er det veldig mange spørsmål som har rot i denne serien. Gleder meg utrolig til å se hva manus forfatterene har i tankene for de to neste sesongene. Håper som sagt at han møter noen som han kan få like god kontakt med som det han hadde med Miguel Prado i sesong 3. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spoilere om en av de store nye i sesong 4:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dexter has found its next Big Bad.

 

Sources confirm to me exclusively that John Lithgow is joining the season 4 cast as Walter Simmons, an unassuming suburbanite who has been living a duel life as one of America’s most prolific and deadliest serial killers. When the mad man (who is dubbed the "Trinity Killer" because he always kills in threes) relocates to Miami, Dexter becomes obsessed (or inspired?) by his efficient killing methods and ability to evade capture for almost three decades. (This is the new antagonist role exec producer Sara Colleton teased back in April.)

 

Dexter's fourth season premieres on Sept. 27. Oh, almost forgot, bonus casting scoop: Keith Carradine is reprising his role as Deb's daddy figure ex, F.B.I. Special Agent Frank Lundy for multiple episodes.

 

Source: EW

Lenke til kommentar

27. September er lenge til da. :( Men, er verdt å vente. Ser ut til at det kommer til å bli en knall bra sesong med de spoilerene du skriver Mahavishnu. Gleder meg utrolig til den nye sesongen nå, bare synd egentlig, at det bare er tolv episoder, men mer pakket underholdning. :)

Lenke til kommentar
Høres kjempebra ut! Lundy var en av favorittkarakterene mine fra sesong 2, selv om jeg likte det far/datter-forholdet mellom han og Deb bedre enn det... Andre. Uansett, bra at han kommer tilbake.

 

LIkte selv dette forholdet godt fra sesong 2, kan bli spennende å se åssen rolle han kommer til å få denne gangen. :) Kan også bli spennende å se hvordan Deb, reagerer etter som hu finner ut mer og mer om sin egen far og utroskapet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt tidlig å starte nedtellinga? Går bare og gleder meg så sinnsykt. :(

 

Var glad for at Weeds endelig startet opp nå, men gleden ble litt drept etter en ganske dårlig sesongstart. Er heldigvis mye å bygge på derfra, så får håpe det tar seg opp.

 

Dexter er og blir uansett min favorittserie!

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...