tc47 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hmmm, veldig interessant faktisk. Faen som jeg gleder meg til mandag, klarer ikke å tenke på noe annet! Endret 25. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nettopp sett episoden. Har ikke ord. Helt utrolig. Intens som faen under thanksgiving middagen. Så klarer ikke Trinity holde maska lenger foran Dexter, og da smeller det. Rått å se når monsteret Dexter klikker. "I should have fucking killed you when I had the chance". Orgasme for øya. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva er greia med at sesongen kun har 3 episoder igjen, vanlige seriesesonger begynner om høsten og avsluttes om våren, men Dexter avsluttes nå til jul. Er det noe grunn til det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det er ikke alle serier som har 23 episoder per sesong Endret 25. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva er greia med at sesongen kun har 3 episoder igjen, vanlige seriesesonger begynner om høsten og avsluttes om våren, men Dexter avsluttes nå til jul. Er det noe grunn til det? Kvalitet, ikke kvantitet Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva er greia med at sesongen kun har 3 episoder igjen, vanlige seriesesonger begynner om høsten og avsluttes om våren, men Dexter avsluttes nå til jul. Er det noe grunn til det? Alle Dexter-sesongene har vært på 12 episoder. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tja, man hadde nok ikke hørt bilen uansett - siden lyden fades ut til hjerteslag og pusting. Fant forresten noe oppsiktsvekkende da jeg skulle høre etter lyden. Når begynte en så lav kvinnelig journalist ha veldig store sko? La oss håpe det er en blooper. Hva er det jeg ikke kobler her? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Var ikke klar over det, bare sett denne sesongen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva er det jeg ikke kobler her? I nyeste episode ble det hintet til at reporteren var den som skjøt Lundy og Debra. Hun er en forholdsvis liten dame, antageligvis med små føtter. Bildet er fra en tidligere episode hvor Lundy og Debra har blitt skutt, hvor vi får se morderen over dem, og får akkurat sett foten, som er foten på bildet. Denne foten, eller skoen som blir brukt, passer ikke til hennes føtter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sesong 4 har absoultt vært fantastisk. Men jeg savner så inderlig den intense thrilleraktige stemningen som var i første sesong. Sitterå å hører på soundtracksene og mimrer fra det. Nå er ting litt mer åpent som andre nevner. Ikke like skjult og "skummelt" om man kan se på det slik. Men absolutt verdt å følge med på enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dere er virkelig litt selektiv på hvordan sesongene har vært må jeg si, for noen sider siden så var dette en RÆVA sesong Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Var det virkelig folk som sa at denne sesongen var ræva? Tror ikke de fleste sa det. Selv sesong 3 som var litt dårlig sa f.eks jeg aldri var ræva. Dexter er rett og slett en fantastisk serie, that's about it. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dere er virkelig litt selektiv på hvordan sesongene har vært må jeg si, for noen sider siden så var dette en RÆVA sesong Må ha vært et fåtall av mennesker. :} Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dexter har alltid holdt høyt nivå hos meg, og denne sesongen har så absoulutt ikke vært noe nedtur for min del. Sist episode var jo så intens og spennende som aldri før. 10/10 på sist episode for min del , helt perfekt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Herregud !!! Ting klikka hos den familien ! DRITBRA Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sinnsyk episode der Dexter virkelig mistet kontroll! Vanskelig å vite hvor mye Trinity skjønner av overfallet, men han får nok vite hvem Dexter virkelig er når han møter datteren. Kanskje litt for opplagt at datteren til Trinity, journalisten, drepte Lundy? Muligens, men min teori er at hun vet faren er Trinity og beskyttet ham. Klarer knapt vente til mandag! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) meh Endret 26. november 2009 av Gyr0 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvorfor det? Det er bare diskusjoner rundt mandagens episode, samt spekulasjoner basert på ting vi allerede har sett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mulig det er han naboen også, han har en klokke veldig lik den som blir tatt av Lundy. Men han er jo ganske høy, forstår ikke at en som er på høyde med Masuka kan ha så store sko. Også en teori at det faktisk er Masuka, siden han altid blir så dårlig behandlet på jobben Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Sinnsyk episode der Dexter virkelig mistet kontroll! Vanskelig å vite hvor mye Trinity skjønner av overfallet, men han får nok vite hvem Dexter virkelig er når han møter datteren. Det er ikke sikkert. Trinity vet ikke at Dexter heter Dexter, og datteren vet jo ingenting om hans involveringer i trinity-familien. Kanskje litt for opplagt at datteren til Trinity, journalisten, drepte Lundy? Muligens, men min teori er at hun vet faren er Trinity og beskyttet ham. Det er opplagt nå som det nesten er avslørt, men det var en ganske så kul finte. De kom vel frem til at morderen sto oppe å skøyt, fordi det var såpass nærme at Lundy/Deb hadde merket det hvis noen pluttselig hadde bøyet seg ned og siktet på de fra kloss hold. Hvis dette stemmer er Trinity utelukket da han er for høy. Det virker egentlig ganske sikkert at det var journalisten, mtp. det hun visste om drapet også. Men man vet aldri med Dexter, kan godt være de har noen nye finter på lur som endrer alt igjen. Genial serie. Endret 26. november 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå