Vamos Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Utrolig episode. Likte godt kjøkkenscenen. Var sikker på at Dexter skulle dra han rett ut i bilen, kjøre han bort og kappe han i småbiter. Trinity er for jævlig. SNudde meg nesten bort da han knakk fingeren på sønnen. Ble også forbannet på neighbor-friendly Elliot. Hater han, kom deg bort fra Rita liksom! Det alle verste med det var at Rita i ettertid absolutt skulle nevne at alt var så perfekt. Ble så overfladisk. Masuka er nok en gang en herlig fyr og så vital for serien. Debra trenger en "Wingman". "Well, I Could be your thigh man." Haha, ler meg skakk. Sistse scene er jo ekstrem. Min første tanke gikk til Debra, som selvsagt hadde sine anelser på det tidspunktet. Nå skal hun ta Christine! Allerede i spenning da ser jeg Trinity stå der. "Å fytti faen, han skal drepe henne!" Jeg trodde ikke annet på det tidspunktet. "Hi, dad." What the fuck? Herlig episode. Blir en kanonavslutning. Endret 24. november 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Pen spoiler ''aunmar''. Godt for meg jeg hadde sett episoden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det står nå ganske greit i topic at dette er en tråd der spoilere kan, og mest sannsynelig vil, forekomme. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 La oss si det slik da. De som ikek har sett episoden, ikke les i tråden før dere har sett efrdig episoden. Mye enklere og forholde seg til, og uskyldige mennesker trenger ikke å lese alle spoilerne. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg valgte bestemt å ikke lese denne tråden før jeg så episode, nettopp fordi tråden er et spoilerhelvete. Glad jeg gjorde det jeg gjorde siden episoden hadde såpass til twist. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fy faen siste episode var jo helt ekstrem! Gleder meg hardt til neste episode. Tror dere at Christine vet at faren er seriemorder? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selvfølgelig vil en diskusjonstråd rundt en serie inneholde spoilere. Når det står spesifikk i topicen at det følger USA-sendingene, så gjør det dette. Det betyr at etter natt til mandag vil komme fult av spoilere rundt denne episoden. Ting rundt kommende episoder/promoer osv bør legges i spoiler-tags fordi disse episodene ikke har vært på lufta. Alltid unngå serie-tråder fra tiden en ny episode er sendt i USA og til du selv har sett hele episoden. Er ganske logisk tankegang. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Holy Shit Denne sesongen har vært mer åpen, med tanke på at vi har fått vite en del om Trinity fra begynnelsen, men allikevel er det noen biter som mangler i puslespillet, f.eks. virket han utrolig redd når han ble angrepet av Dexter. Han fikk også en rar reaksjon når han kjørte på rådyret. Jeg tror ikke han er lik Dexter/en følelsesløs morder, jeg tror det er noe mer emosjonelt som ligger bak drapene. Syyke syke mann, det er det ingen tvil om iallefall... Har Dexters utbrudd vært noe som har bygget seg opp over tid, pga hans lille drapsaktivitet, eller er det noe som fyrer han opp når det kommer til vold mot familier? Hun reporterberta har jeg hatt på følelsen at det var noe fishy med hele tiden, men "Hi dad" må jeg si kom som en virkelig bombe. Ingen tvil om at hun vet hvordan faren er mtp at Lundy ble drept umiddelbart, mens Debra bare ble skadeskutt (ref. vinkelen på skuddsåret). Med mindre hun er uskyldig da, noe jeg tviler sterkt på Har ofte merket at Rita er noe overfladisk, slik hun var når de skulle spise. Jeg er sikker på at det er noe mer hun skjuler Sjefsepisode iallefall, fikk litt vibber ifra de første sesongen i denne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Virket også litt som om Cody viste noen av det samme som Dexter hadde da han var en liten gutt - fascinasjonen for drap. Ting som er relatert bøkene kan dere holde for dere selv. Inneholder bokspoiler: Ja, i bøkene oppdager jo Dexter denne tendensen hos Cody, så det er ikke umulig nei. Tendenser? Både Cody og Astor får jo regelett opplæring av Dexter i bøkene jo.. IKKE ikke ødelegge for de som en eller annen gang finner det for godt til å lese bøkene (som anbefales på det STERKESTE!) og ikke ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Virket også litt som om Cody viste noen av det samme som Dexter hadde da han var en liten gutt - fascinasjonen for drap. Ting som er relatert bøkene kan dere holde for dere selv. Jeg har aldri lest bøkene. Det var ren spekulasjon fra min side. Siden tråden heter "spekulasjonstråd" regner jeg med at det må være greit. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dexter - Sesong 4 - Spekulasjonstråd/Diskusjonstråd Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva mener du, atriC? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Mener at det ikke er en spekulasjons tråd for bøkene, men for sesong 4. Ikke at det bryr meg at folk snakker om bøkene. Hvor er de egentlig å få kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg vet ikke om du sikter til noe jeg, har sagt, men det virker slik. Utsagnet mitt var kun basert på samtalen Cody hadde med Deb: "did he shoot you?", "were your eyes open?", "did you see him die?" (eller noe slikt). Altså siste episode. Jeg har aldri lest bøkene og visste ikke at dette var et aktuelt tema for bøkene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hmm.. Tror dere det var hu reporter-dama som skøyt Frøken Morgan? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er veldig sannsynlig, ja. Ellers er det Arthur i fra sønnens bil. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Njaaa.. Vi hørte vel ikke en bil, gjorde vi? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 En parkeringsplass = tenningen av, kanskje? Men 95 % sikkert at det er journalisten. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jaja, men det er vel vanlig å forlate stedet etter man har vært ute på drapstokt. Det er jo såklart mulig, men jeg ville heller ha satset pengene mine på ms hot stuff reporter Lenke til kommentar
decophly Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tja, man hadde nok ikke hørt bilen uansett - siden lyden fades ut til hjerteslag og pusting. Fant forresten noe oppsiktsvekkende da jeg skulle høre etter lyden. Når begynte en så lav kvinnelig journalist ha veldig store sko? La oss håpe det er en blooper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå