Reeve Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Damn. Må begynne å følge med mer! Fikk ikke med meg det. EDIT: Men noen som fullt ut forstår hvorfor? Greit nok hvis hun vet hvem faren hennes egentlig er, men det tviler jeg på, uten at jeg er sikker. Jeg tviler også på at hun er så syk at hun ville gjort det for en bra story. Endret 23. november 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Damn. Må begynne å følge med mer! Fikk ikke med meg det. EDIT: Men noen som fullt ut forstår hvorfor? Greit nok hvis hun vet hvem faren hennes egentlig er, men det tviler jeg på, uten at jeg er sikker. Jeg tviler også på at hun er så syk at hun ville gjort det for en bra story. Vel, om jeg ikke husker helt feil sa hun at hun trengte en god story, ellers fikk hun sparken. Det kan hende det var an act of desperation. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 EDIT: Men noen som fullt ut forstår hvorfor? Greit nok hvis hun vet hvem faren hennes egentlig er, men det tviler jeg på, uten at jeg er sikker. Jeg tviler også på at hun er så syk at hun ville gjort det for en bra story. Går ut i fra dette ikke er første gang hun gjør "tjenester" for faren. Hele poenget med at hun sa til Deb at hun var lei seg for det som skjedde med henne, er jo pga hun bare skulle kverke Lundy - fordi han begynte å forstå hele konseptet. I tillegg kan vi se i promoen at hun reporteren sitter å griner til faren sin, på mobilen. Noe som tyder på at de har et nært forhold. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Etter spoileren din, måtte jeg se promoen. Og trinity-killer er ikke trinity-killer, men quadruple-killer! Det blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Omfg! Litt av en episode! Trinity er jævlig på fulltid og journalistrypa er hans datter?! Btw, kan dere vær så snill putte snakk om Promo og bøkene i SPOILER!? Edit: Slik som decophly og Zeke har gjort. De to foregående sidene var et lite minefelt. Endret 23. november 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Så det var hu kjerringe som drepte Lundy? Er ikke hu på samme høyd som masuka da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, regnet med det med tanke på at husbyggeturen fra forrige uke. Hihay! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holy ********** siste episode leverte -- var jaggu meg spenning fra start til slutt. Hittil har jeg ikke vært så veldig fornøyd med sesongen, men siste episode leverte så til de grader Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Knallsterk episode. Lithgow gjør en strålende jobb som Trinity! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Må innrømme at jeg så det komme at hun reporteren var skytteren når hun sa til Debra: "I'm so sorry for what happened to you.." Som om hun unnskylder seg for det hun gjorde.Men jeg så ikke komme at hun var datteren til Trinity! Det var en herlig vri på det hele! Hadde samme tanken som deg, tenkte at det kunne vært hun som hadde skutt, men den følelsen gikk over iløpet av episoden også bang! hello dad. Følger med på over 10 serier i uka, men Dexter er den jeg gleder meg mest til for tiden. Og med så mye som skjer nå så vil nok vær episode fære full av kvalitet. Føler alle ble sjokka over at reportern(som jeg ikke husker navnet på) var dattra til Trinity, at ingen kommenterer at Masuka så Rita og naboen(veit søren meg ikke navnet hans heller) kysse. Ender vel med at han også ender som fiskeför. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Endlig en episode som har fått fart på sakene. Har fått den gode gamle Dexter-følelsen tilbake nå. Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fantastisk, rett og slett! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ender vel med at han også ender som fiskeför. Selvfølgelig dreper ikke godeste Dexter en ensom nabo pga et lite kyss. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Det er lov å håpe! Vurderer å kjøpe alle bøkene fra play.com, da mange sier de ikke er lik serien i det hele tatt. Endret 23. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holy Fucking Shitballs!!!! Trodde jeg skulle dø av cliffhangeren.... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har bare en ting og si: Wow! Dette var fantastisk. Når Dexter mister kontrollen, slenger beltet rundt halsen på Arthur og haler han med seg inn på kjøkkenet. Her fikk vi virkelig se hva som bor i Dexter. Lenge siden jeg har sett et slikt utbrudd fra han, om jeg noen gang har sett det i det hele tatt. Glemte nesten, når Arthur brekker sønnens finger. Damn, det var sterkt og se på. Og Christine er datteren til Arthur? Jeg må innrømme. Da jeg så det var Arthur som sto der når hun åpnet døra, så var jeg sikker på at hun var dø. Damn. Utrolig utrolig imponerende at serien holder dette nivået, selv om den ikke baserer seg på bøkene lenger. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det var deilig å se at beistet i Dexter egentlig var godt! Har hele tiden vært redd for at han hadde en ond demon (ved siden av seriemorder siden), men virker som han i roten er en god person som kan føle riktig emosjonell smerte og raseri over hva andre gjør med hverandre. Han bondet også raskt med sønnen. Tror dere skjønner hva jeg mener, bare litt vanskelig å skrive her etter slutten...som akkuratt slutta Jeg ser serien i HD og har ikke fått med meg noen av de preview sakene på sluttene av episodene, muligens jeg ikke var godt nok forberedt. Ble totalt tatt "off guard" Sitter her å ser en episode av Top Gear for å roe meg, har aldri hatt en sånn reaksjon av TV før. Føles rart men kult!!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kjøkkenscenene var det beste med episoden. Den scenen hvor Dexter dro Arthur innpå kjøkknet med belte rundt halsen var bare perfekt for serien. I tilegg var scenene med Masuka hos Dexter og Rita elskbare, spesielt den kommentaren til Debra "Wow, you make everything sound perverst". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Rett og slett fantastisk! Utrolig hvordan dexter forandrer seg på kjøkkenet når kona til trinity kommer inn, virker ikk som at han har helt styringa Fikk ikke sove i natt jeg, MÅ se neste episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå