Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært fantastisk å gjøre det, men er redd jeg ikke ville fått det til. Går kanskje greit i noen få dager, før jeg ender opp med å lese i denne tråden og ødelegge alt for meg selv. En annen mulig tabbe kan være at tullinger som har sett episodene vræler ut om innholdet face to face. Nei, Monday there is.

Lenke til kommentar

Husker for et par uker siden når jeg så på sesong 2 og 3. Så i den perioden mye på Viasat 4. De vist greit mye av Dexter-reklamer den gangen. Endte med at jeg ble sittende med øynene igjen og rope helt til jeg hadde på følelsen at reklamen var ferdig. Fælt, egentlig.

Lenke til kommentar

Ja, og en god serie trenger flere skuespillere i fokus. Liker bare ikke den store fokuseringen på LaGuerta og Batista denne sesongen, og det at Quinn er blitt Doakes Vol.2.

Så langt denne sesongen så elsker jeg Debra, bortsett fra kanskje i starten av sesongen. Tror det er egentlig første sesongen jeg liker henne godt. Forresten morsomt å tenkte på at Michael C. Hall(Dexter) og Jennifer Carpenter(Debra) er gift hver gang jeg ser de har scener sammen.

John Lithgow er fantastisk til nå. Men fortrekket han kanskje litt i de episodene Dexter ikke hadde kontakt med han. Likevel er han forsatt bra nå.

Lenke til kommentar
Mon tro om jeg skal gjøre som jeg bruker med seriers siste episoder. Spare de opp for så å se de i ett. Hater i grunn å vente hver uke.

Sjøl om jeg også hater å vente fra uke til uke, så er det bedre enn å vente to uker på to episoder. :p I tillegg til at jeg ikke klarer å holde meg unna detta forumet, så da kunne spenningen fort blitt ødelagt. :p

Lenke til kommentar
Nei, og nei. Hvorfor fortalte du om forholdet til Hall og Carpenter? Klarer ikke å fokusere bort fra det når jeg skal se Dexter. Haha, blir absolutt feil. :p

Hehe skjønner den. Måtte bare sjekke det opp når jeg så bilder av dem to sammen på noe prisutdeling for noen månder tilbake og syntes det var nevnbart. Forresten blir det rart å tenke på Batista og LaGuerta og, når hun som spilte LaGuerta var legen til karaktern til han som spiller Batista i Oz.

Håper ikke Quinn dør denne sesongen, blir enda mer Doakes Vol. 2 hvis han dør etter to sesonger han og.

Lenke til kommentar
Sjøl om jeg også hater å vente fra uke til uke, så er det bedre enn å vente to uker på to episoder. :p I tillegg til at jeg ikke klarer å holde meg unna detta forumet, så da kunne spenningen fort blitt ødelagt. :p

Når jeg venter så lenge som jeg kommer til å gjøre nå glemmer jeg det nesten av og da er det ikke noe problem. Også får jeg god belønning til slutt.

Lenke til kommentar

Skole 10 - 14, kjøretime 1430 - 1600. Også Dexter.. :( Faen. Eneste alternativ kunne vært å stå opp kjempetidlig og se det men vet ikke om jeg klarer det, er ikke så lett å stå opp tidlig når man egentlig ikke trenger å gjøre det. We'll see.

Gleder meg villt til episoden ihvertfall. :D

Lenke til kommentar

Vel, dere har jo noe å gjøre på gjennom dagen. Jeg skal sitte i kassen, hvor det er mye dødtid, og kommer til å sitte og tenke på Dexter. :p Men vurderer å laste ned på jobben og se der faktisk. Ørepropper/headsett og mange små pauser tror jeg kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...