Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tror jeg gjør det. Så kan jeg se fram til fire timers Dexter-glede Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hadde vært fantastisk å gjøre det, men er redd jeg ikke ville fått det til. Går kanskje greit i noen få dager, før jeg ender opp med å lese i denne tråden og ødelegge alt for meg selv. En annen mulig tabbe kan være at tullinger som har sett episodene vræler ut om innholdet face to face. Nei, Monday there is. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Selvdisiplin, selvdisiplin. Det vil lønne seg. Må nok fjerne denne tråden fra mine innlegg ja. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Husker for et par uker siden når jeg så på sesong 2 og 3. Så i den perioden mye på Viasat 4. De vist greit mye av Dexter-reklamer den gangen. Endte med at jeg ble sittende med øynene igjen og rope helt til jeg hadde på følelsen at reklamen var ferdig. Fælt, egentlig. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Flere som synes det bør vær litt mindre om dexters kolleger og venner og litt flere monolgoger i hodet til dexter. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Egentlig ikke. Synes balansegangen er helt fin sånn som den er nå. Litt mer monolog hadde ikke skadet, men jeg irriterer meg ikke over hvordan det er nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Om man ikke hadde fått innsyn i hva for eksempel Debra driver med, vil det være vanskelig å se hvordan Dexter forholder seg til disse i situasjonene som oppstår - slik som Debra på leting etter Laura Moser. Synes balansegangen er flott slik den er nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, og en god serie trenger flere skuespillere i fokus. Liker bare ikke den store fokuseringen på LaGuerta og Batista denne sesongen, og det at Quinn er blitt Doakes Vol.2. Så langt denne sesongen så elsker jeg Debra, bortsett fra kanskje i starten av sesongen. Tror det er egentlig første sesongen jeg liker henne godt. Forresten morsomt å tenkte på at Michael C. Hall(Dexter) og Jennifer Carpenter(Debra) er gift hver gang jeg ser de har scener sammen. John Lithgow er fantastisk til nå. Men fortrekket han kanskje litt i de episodene Dexter ikke hadde kontakt med han. Likevel er han forsatt bra nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, og nei. Hvorfor fortalte du om forholdet til Hall og Carpenter? Klarer ikke å fokusere bort fra det når jeg skal se Dexter. Haha, blir absolutt feil. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Mon tro om jeg skal gjøre som jeg bruker med seriers siste episoder. Spare de opp for så å se de i ett. Hater i grunn å vente hver uke. Sjøl om jeg også hater å vente fra uke til uke, så er det bedre enn å vente to uker på to episoder. I tillegg til at jeg ikke klarer å holde meg unna detta forumet, så da kunne spenningen fort blitt ødelagt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, og nei. Hvorfor fortalte du om forholdet til Hall og Carpenter? Klarer ikke å fokusere bort fra det når jeg skal se Dexter. Haha, blir absolutt feil. Hehe skjønner den. Måtte bare sjekke det opp når jeg så bilder av dem to sammen på noe prisutdeling for noen månder tilbake og syntes det var nevnbart. Forresten blir det rart å tenke på Batista og LaGuerta og, når hun som spilte LaGuerta var legen til karaktern til han som spiller Batista i Oz. Håper ikke Quinn dør denne sesongen, blir enda mer Doakes Vol. 2 hvis han dør etter to sesonger han og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sjøl om jeg også hater å vente fra uke til uke, så er det bedre enn å vente to uker på to episoder. I tillegg til at jeg ikke klarer å holde meg unna detta forumet, så da kunne spenningen fort blitt ødelagt. Når jeg venter så lenge som jeg kommer til å gjøre nå glemmer jeg det nesten av og da er det ikke noe problem. Også får jeg god belønning til slutt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det kl 8 i morgen tidlig episoden kommer ut? Skal til tannlegen halv 10 så kansje jeg kunne fått sett episoden før... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noe sånt. Siden jeg skal jobbe fra 10-19 i morgen, må jeg nok vente til kvelden før jeg får sett den. Gidder ikke se så tidlig om morgenen, pluss jeg vil ha HD-verisjonen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vil også ha den i 720p, men slutter skolen 2 så det blir ca 2 timer skole i morgen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skole 0810 til 1520, jobbmøte i flere timer og øving til prøve. Skal likevel få tynt inn en snau time til Dexter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skole 10 - 14, kjøretime 1430 - 1600. Også Dexter.. Faen. Eneste alternativ kunne vært å stå opp kjempetidlig og se det men vet ikke om jeg klarer det, er ikke så lett å stå opp tidlig når man egentlig ikke trenger å gjøre det. We'll see. Gleder meg villt til episoden ihvertfall. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, dere har jo noe å gjøre på gjennom dagen. Jeg skal sitte i kassen, hvor det er mye dødtid, og kommer til å sitte og tenke på Dexter. Men vurderer å laste ned på jobben og se der faktisk. Ørepropper/headsett og mange små pauser tror jeg kommer til å gå bra. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det er jo ekstremt irriterende å bli avbrutt mange ganger mens man ser en serie da... Jeg syns det vil ødelegge mye av episoden. Da vil jeg heller vente til kvelden med å se den. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skole fra 8.15 til halv halv 10, tilbake på skolen 12.20. Fritimer er fantastisk på mandager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå