Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor hater alle Rita så mye? Ja, hun kan være irriterende til tider - men syns det er like greit. Viser jo bare hvordan det er for Dex å ha familie osv. I tillegg er hun jo ikke støgg. Derimot Laguerta er en person som kunne godt ha blitt skutt i ansiktet, eller blitt flyttet til en annen avdeling i politiet. Begynner å bli ekstremt lei, spesielt nå som hun og Angel tar for mye tid(selv om Angel er en god karakter - så har han fått for mye tid på skjermen de siste episodene).

Men blir spennende å se hva Rita finner på, ja! En liten nabo flørt som ender i at naboen blir pakket i plastikk-poser hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Men blir spennende å se hva Rita finner på, ja! En liten nabo flørt som ender i at naboen blir pakket i plastikk-poser hadde vært noe.

Det ville vært fantastisk ja. Det ville jo også vært et stort vendepunkt for Dexter selv om det skjedde. Og jeg har iallefall selv tenkt tanken flere ganger at Dexter er på vei bort ifra koden til Harry. Iallefall til en viss grad.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du sikter til meg, men er ikke noe hat å oppdrive hos meg. Synes Rita er en fantastisk karakter. Om hun ikke hadde vært irriterende ville mye ved Dexter personlige liv vært ruiner i stedet. Hun tilfører serien mye.

Selvsagt, når man tenker seg om kan ikke Anton være morderen. Fikk likevel en syk følelse på det ved Debras reaksjon på at det ikke var Trinity.

Lenke til kommentar

Folk misliker Rita fordi hun konstant bitcher over et skrantende ekteskap, bråkete snørrunger, uklippet gress og alt annet forstadslivet måtte kreve av en familiefar. Vi, som Dexter, vil heller ut å drepe. Rita er helt nødvendig for både serien og vår seriemordervenn, men det betyr ikke at vi må like henne likevel.

Lenke til kommentar
...Derimot Laguerta er en person som kunne godt ha blitt skutt i ansiktet, eller blitt flyttet til en annen avdeling i politiet. Begynner å bli ekstremt lei, spesielt nå som hun og Angel tar for mye tid(selv om Angel er en god karakter - så har han fått for mye tid på skjermen de siste episodene).
Jeg HÅPER virkelig at de har lagt inn det plottet for at hun kanskje skal forsvinne. Angel kunne godt ha gjort seg som kaptein og så hadde vi blitt kvitt det dere gyselig latinamerikanske menneske.
Lenke til kommentar

Som i livet ellers foretrekker jeg å beholde folk selv om de kan irritere og være til å mislike. Det er ikke serien som har noe å jobbe med når slikt inntreffer (med mindre det er dårlig skuespill eller platte karakterer).

Alle karakterene i Dexter har mer enn nok både i skuespill, dybde og portrettering til å være kvalifisert. Irriterende og lett å mislike noen av dem ja, men det er nå også der toleranse kommer inn i bildet. :)

Lenke til kommentar

Hatet LaGuerta i første sesong. Ufyselig. Hun har tatt seg opp, men er smått lei henne nå, slik som flere her. Håper for all del det blir Angel som holder seg i ro, om det skulle vise seg å være en som må vike.

Er det planlagt noen sesong 5? Kan ikke tenke meg at det skal være slutt etter 4 sesonger.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Fortsetter det med denne kvaliteten, tror jeg at vi får i hvertfall en sjette sesong, og kanskje en syvende. Only the sky is the limit. :)

Hvis alle som laster ned, også ser Dexter på tv'n i Norge å blir det nok enda flere sesonger ja. Tenker ikke bare på Norge, men også de andre landene som Dexter går i.. Dette fordi produksjonsselskapet osv. tjener penger på at utenlandske kanaler kjøper opp deres serie. Dersom det er få som ser det i "utlandet", så kan det hende at det blir en taps serie etterhvert.. :(

Når det var sagt, så syns jeg at hele konseptet er fantastisk. Og jeg håper egentlig på at Trinity kommer til å være med over til neste sesong. Men, slik som det har vært til nå, så har "bad guy'n" dødd i slutten av hver sesong. Gleder meg uansett til de fire neste mandagene fremover. :D

Lenke til kommentar

Klarer du det så er det jo fantastisk. Vet iallefall at jeg ikke klarer det. Er for svak, ligger den ute nå midt i sesongen så må jeg se episoden. Men f.eks med pre-air av første episoden i år og i fjor, de så jeg ikke. Litt fordi jeg er så vandt til 720p og litt fordi jeg klarer å vente så lenge det ikke er midt i sesongen og er spennende hver uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...