Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

God episode, elsker når Masuka er med i episodene, ler alltid når han sier noe, whatever it is. Lurer virkelig på hvem som drepte Lundy og skjøt Deb, damn. Faen da, bare 4 episoder igjen av Dexter for the year, det er ikke noe deilig å tenke på. Men de siste 4 blir knall, gleder meg villt til å få svar på alt!

Tobias: Kan du skrive det i spoiler med advarsel eller noe, jeg vil vite det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virket som om de la litt opp til at Rita ble førført av naboen ja. Kunne jo blitt litt morro om hun hadde litt hemmeligheter hun også, som klaget så mye på at Dexter var hemmelighetsfull tidligere. Hun har vel heller ikke nevnt at hun har vært gift 3 ganger heller, selv om Dexter er klar over det :D

Lenke til kommentar

"Visste" også at det ikke var han. I denne episoden virket det dog som han er mer impulsiv enn jeg hadde trodd. Har alltid sett for meg han som en iskald og rutinert morder.

Likte forresten når Dexter sa dette: "Oh I will prove I have no soul" :D

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Hehe, slik kan jeg huske godt at jeg hadde da myndighetene oppdaget hans første gravplass. Det var virkelig spennende!

Nei, Dexter er min absolutt favorittserie for tiden, sammen med V som jeg ser enormt potensiale i. Høstens store skuffelse har vært FlashForward, men jeg kommer til å fortsette med den serien og.

Lenke til kommentar

Kjøpte ved en tilfeldighet Dexter Sesong 1 for 3-4 uker siden. Angrer langt i fra på det valget. Har sett alle utgitte episoder, og sitter for første gang og venter på neste episode. Fælt. En av de beste seriene jeg har sett. Selv introen Morning Routine er konge. Nesten et høydepunkt i seg selv hver episode. Elsker den.

Elsker alt ved det. Dexter, hvordan han hele tiden skal følge koden. Hvordan han har tilpasset seg et "normalt" liv med mere. Masuka med pervo-vitsene (og den herlige Hhihihihi). Debra - fuck. Diverse andre karakterer som er ute av serien. Nå Quinn. Rita. Irriterende til tider. Føler alltid at hun kommer nærmere sannheten om Dexter. Jeg blir redd hver gang det skjer. Uansett er hun så sinnssykt vakker - blir misunnelig på Dexter nesten.

Fantastisk serie. Alle spenningsmomentene. Sitter nærmest framme ved tv'en når Dexter skal rigge til mordene sine, og når han rydder opp. Bli ferdig da, før noen ser deg! Satt og ventet på at Trinity skulle komme inn og mørbanke Dexter den kvelden Dexter skulle ta han. Slike spenningsmomenter gjør serien så bra.

Rotete innlegg, pytt pytt. Når Trinity ble avfeid som morder tenkte jeg av en eller annen grunn på Anton som en bitter faen. Første tanke, men er vel bare et drypp i havet. En annen absurd tanke jeg fikk, var at Trinity er/var broren til Laura Moser - moren til Dexter. Artig å tenke litt over linjene, men det er for mye at Trinity og Dexter skulle vært brødre. Ble uansett rask avklart (som om noe skulle være å oppklare) da Trinity åpnet seg for Dexter i barndomshjemmet.

Får bare vente i alt for mange dager til på neste episode. Hadde jeg fulgt standard prosedyre de siste ukene hadde jeg sett en og to episoder før jeg la meg, men nå må jeg gå i spenning som alle andre i flere dager. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...