Myst Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Med "kaldblodig" mente jeg at han tok ting veldig tilbakeholden. Måten han reagerte på når de kjørte på rådyret og ikke "klarte" å drepe den viser hvor god han er til det. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg tror ikke det var ment å være et skuespill fra Trinity sin side. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tipper også på at Trinity har et eller annet sykt forhold til drap og dyr. Vi så jo hvor følelsladet han var når han hamret den stakkars kaffefyren til døde. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Syns dette var en utrolig god episode. Det skjedde mye, og drapet til Dexter må jo bli et ganske stort vendepunkt for han. Tror han kommer til å slite litt med det. Vi så på en måte en ny og ikke så selvsikker side av Trinity. Lurer på hva den kan komme av. Kanskje noen i familien har dødd siden vi så han lagde en kiste, og han oppførte seg så annerledes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dexter gjør det forøvrig bedre og bedre, med stor økning i seere. De fortsetter nok i dette sporet Det er veldig bra. Hvordan er egentlig Dexter sitt budsjett? Jeg surfet litt tidligere, og ser at det er på Showtime (som er betalkanal tror jeg), og ikke hadde mer enn noen få millioner (2-3 millioner hvis jeg husker korrekt) seere. Showtime har fordelen av å være en betalingskanal, som gjør at de 2-3 millioner seerne er gode penger i kassa. Showtimes seere er også mer attraktive av rent kommersielle hensyn, da de pleier å være jevnt over rikere enn den gjennomsnittlige Greys Anatomy-seeren. Om jeg da har forstått det hele riktig Uansett, vanskelig for en kanal som Showtime å vise til så alt for mye mer, den har vel totalt 10-12 millioner abonnenter i USA. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mm beste episoden.. Blir bare mer spennende med hver episode. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hva om Quinn dukker opp i det han skal til og drepe Trinity? Endret 10. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Selvsagt, er jo det som blir neste katten og musen framover. Før var det Doaks, nå er det Quinn.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal ikke se bort i fra at Quinn dør i slutten av sesongen evt. neste episode. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror rett og slett Trinity var irritert fordi Dexter begynner å bli masete. Han frykter at tiden han skal bruke på drap blir slukt opp av Dexter. Likte forøvrig denne replikken: "What did I like to do when i was twelve? ... Ok then, moving on." Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Selvsagt, er jo det som blir neste katten og musen framover. Før var det Doaks, nå er det Quinn.. Synes han begynner og bli innpåtrengende han Quinn. Spennende å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Han begynner å minne litt om Dokes. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror rett og slett Trinity var irritert fordi Dexter begynner å bli masete. Han frykter at tiden han skal bruke på drap blir slukt opp av Dexter. Mulig. Kansje litt slik som Miguel Prado i sesong 3, som trengte seg mer og mer på Dexter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg synes man bør diskutere promoene i egne spoilers der man skriver over at det er promoene som diskuteres. Jeg synes de spoiler for mye så hver gang en episode er ferdig ser jeg vekk fra skjermen og holder meg til øra før jeg får stanset den Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg gjør og mener akkurat det samme Geir M. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Enig jeg og, selv om jeg har gjort det omvendte over. Det er bare lett å glemme seg når promoen er i slutten av episoden, og man er oppspillt pga. episoden man nettop har sett. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Beste episoden i sesong 4 hittil ! Herregud, jeg satt å hylte da Dexter fiksa motorsaga. Utrykkene på begge fjesene deres. Epic. "So two serialkillers go for a ride... Why do i get the feeling, only one of them is coming back?" Endret 10. november 2009 av Gyr0 Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Blir bare bedre og bedre. Og igjen blir jeg rastløs av neste ukes promo. Har hørt noen rykter angående episode 10 (9 neste uke) angående Rita. Dette blir feeeeett! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke lenge igjen til neste episode nå! Dette blir bra Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Bra episode syns nå jeg, men hadde faktisk forventet litt mer da jeg så promoen, men men. Vi får se hva som skjer. Syns det er litt spennende at det kan se ut som Rita blir utro mot Dexter etterhvert, slik at han faktisk kan få noe som han kan bruke mot henne også. På facebook-siden til Dexter, så er det mange som spekulerer i at det enten var avis-reporteren eller Quinn som skøt Deb. og Lundy, noen som vet hvordan de har kommet fram til dette (unntatt det med høyden) motiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå