Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette var en utrolig god episode. Det skjedde mye, og drapet til Dexter må jo bli et ganske stort vendepunkt for han. Tror han kommer til å slite litt med det.

Vi så på en måte en ny og ikke så selvsikker side av Trinity. Lurer på hva den kan komme av. Kanskje noen i familien har dødd siden vi så han lagde en kiste, og han oppførte seg så annerledes.

Lenke til kommentar
Dexter gjør det forøvrig bedre og bedre, med stor økning i seere. De fortsetter nok i dette sporet :)

Det er veldig bra. Hvordan er egentlig Dexter sitt budsjett? Jeg surfet litt tidligere, og ser at det er på Showtime (som er betalkanal tror jeg), og ikke hadde mer enn noen få millioner (2-3 millioner hvis jeg husker korrekt) seere.

Showtime har fordelen av å være en betalingskanal, som gjør at de 2-3 millioner seerne er gode penger i kassa. Showtimes seere er også mer attraktive av rent kommersielle hensyn, da de pleier å være jevnt over rikere enn den gjennomsnittlige Greys Anatomy-seeren. Om jeg da har forstått det hele riktig :)

Uansett, vanskelig for en kanal som Showtime å vise til så alt for mye mer, den har vel totalt 10-12 millioner abonnenter i USA.

Lenke til kommentar

Beste episoden i sesong 4 hittil !

Herregud, jeg satt å hylte da Dexter fiksa motorsaga. Utrykkene på begge fjesene deres. Epic.

"So two serialkillers go for a ride... Why do i get the feeling, only one of them is coming back?"

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Bra episode syns nå jeg, men hadde faktisk forventet litt mer da jeg så promoen, men men. Vi får se hva som skjer. Syns det er litt spennende at det kan se ut som Rita blir utro mot Dexter etterhvert, slik at han faktisk kan få noe som han kan bruke mot henne også. På facebook-siden til Dexter, så er det mange som spekulerer i at det enten var avis-reporteren eller Quinn som skøt Deb. og Lundy, noen som vet hvordan de har kommet fram til dette (unntatt det med høyden) motiv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...