Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som står i spoiler, virker sannsynlig. Jeg angrer intenst på at jeg åpnet den. Vær så snill, pakk dem inn i 10 spoilere, eller diskuter dette i en annen tråd som jeg kan holde meg langt pokkervold unna. Seriøst. Enkeltspoilere er så enkle å trykke på, jeg orket ikke en gang å lese Myst sin post før jeg åpnet TobiasFunke sin spoiler. For alt jeg visste kunne det like godt ha vært bare et bilde.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

En spoiler er en spoiler. Er vel ikke mitt problem at noen må se uansett.

 

Sophia

 

Hun reagerer selvsagt, men hun arresterer ham ikke. Ekstra spoiler:

Hun går faktisk så langt at hun ber Dexter bruke 'evnene' sine etter kjæresten blir kidnappet av en seriemorder

 

Rosebud er kjelken!

Take care.

 

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar
Hvorfor må jeg alltid åpne spoilers :hm:

Slapp av, serien følger ikke bøkene særlig nøye. Veldig mange endringer.

Serien går på mange måter en annen vei enn bøkene. Men samtidig blir veldig mange idéer hentet fra bøkene.

 

Jeg har også hørt om andre ting som har skjedd i bøkene, men som (i alle fall ikke enda) har skjedd i serien, uten at jeg skal nevne noe spesifikt. Men jeg tror at nettopp det vi snakker om her, før eller siden vil være en naturlig vending på historien.

Lenke til kommentar

Svar på Noiz sin spoiler:

 

Jeg tror du må lese resten av spoilerne. Den spoileren er noe som skjer i en av bøkene, og serien følger ikke alt bøkene gjør. For eksempel (jeg har bare hørt dette, jeg har ikke selv lest bøkene), så liker visstnok ikke Dexter blod i bøkene, til tross for at han er ekspert på blodspruter. Og Debra har funnet ut hemmeligheten hans i bøkene. Det kan være hun finner det ut i serien og, men det vet vi ikke enda. Som sagt, det er ingen garanti for at det skjer, da serien aviker en del fra bøkene.

 

 

Forøvrig, meget god episode i dag. Jeg må si at Trinity-killer er den mest spennende seriemorderen til nå. Jeg lurer på hvorfor han dreper så mange tilsynelatende uskyldige, bare fordi han mistet familien sin på lignende måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...