Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett nyeste episode. :) Det passet bra med at det var en cliffhanger, når jeg fikk sett den kvelden før neste episode. :)

Nei, fantastisk serie synes nå jeg. Sett alt på litt over en uke. Nå er det korte sesonger, men serien har allikevel fenget meg. Synes det er kjipt at jeg må tilbake til en episode i uken, og ikke 4-6 episoder hver dag, hehe. ^^

Lenke til kommentar

Heftig episode i dag også..

Gleder meg til å se hvordan Dexter kommer til å takle det at Trinity faktisk er helt lik som det ha selv her. Kanskje han kommer til å prøve å bruke han som inspirasjon på hvordan han skiller livene fra hverandre. Kommer vel til å bli vanskelig å skade Trinity for det han (muligens) har gjort imot Deb. Det at Lundy døde kom vel ikke som et sjokk, men jeg syns det var litt rart at båndoppdageren fortsatt var sammen med klærne til Lundy. Dermed ser det faktisk ut som at det er feriemorderen som har gjort detta

Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til neste mandag. :D

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg ikke har noe særlig lyst til å møte trynet til John Lithgow i en bakgate. :p Uansett hvor jeg ser han nå, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å forbinde han med Dexter (i steden for 3rd rock from the sun eller Cliffhanger).

Han er en utrolig mann til å spille badguy, og etter det jeg skjønte fra comi-con intervjuene, så likte han rollen han hadde blitt tildelt veldig godt.

Lenke til kommentar

Likte godt at Dexter tok saken i egne hender og holdt på å avslutte det hele ganske raskt, men virker som alt vil bli oppsummert i neste episode. Ble overrasket over avsløringen av Trinity's familie. Kan det tenkes at alle har tatt feil og Trinity og Dexter er faktisk av samme kaliber? (dreper kun skyldige)

Skulle ønske det var Deb som gikk bort istedenfor Lundy. Hennes tragikomiske og overspilte gråtescene gjorde meg bare mer irritert på henne. Er det faktisk noen som gråter slik?

Liker heller ikke det som skjer mellom Dexter og Rita. Får håpe de fikser forholdet snart.

Ellers kan jeg nesten ikke vente til neste uke (som alle andre)!

Lenke til kommentar

Jeg tviler jævlig sterkt på at det var meth junkiene som drepte Lundy og såret Deb. Skuddene var altfor vel plasserte til at noen meth junkier kunne ha skutt. Deb fikk lov til å leve ettersom hun ikke var viktig når det kom til saken mot trinity. Men det at båndopptakeren ble funnet på han tyder på at Trinity ikke skjøt selv, men kan ha fått noen andre til å ha gjort det?

Fullt mulig at Trinity er den samme som dexter, men tror han har en ganske så forskjellig kode. Dette er bare teorier, men jeg tror at Trinity dreper folk som er utro mot dama/mannen, barnemishandlere, konemishandlere, voldtektsmenn og generelt folk som ikke respekterer livet.

Det at Lundy ble drept kan sammenlignes med sesong 2 hvor doakes ble blåst i luften. Der var det heller ikke dexter som "pulled the trigger" men skjebnen grep inn og psycho crazy ass bitcha drepte doakes. Mulig det er saken her også, trinity var heldig, skjebnen grep inn.

Noe sier meg ihvertfall at det er noe rettferdig i det Trinity gjør.

Eksempler på det:

Offer: "Please, I have a family"

Trinity: "They are not YOUR FAMILY"

Lenke til kommentar
Hennes tragikomiske og overspilte gråtescene gjorde meg bare mer irritert på henne. Er det faktisk noen som gråter slik?

Ja, faktisk. Jeg er ikke noe fan av Deb, men det der var fantastisk spilt.

Ellers er Trinity en sjuk jævel, og selve trumfkortet i denne sesongen her. Jeg gleder meg til å finne ut hva som rører seg oppe i huet til gærningen. Jeg tror ikke Dexter vil ha noen kvaler med å ta livet av det monsteret der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...