Kirchhoff Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den siste episoden bringer tilbaken den samme spenningen som i sesong 1 synes jeg. Jeg liker det! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dexter leverer igjen og igjen og igjen. Da han ble truet med pistolen av politidama (husker ikke navnet) holdt jeg på å le meg i hjel Det jeg tror kan bli et problem for Dexter er den gamle leiligheta hans. Synes det ligger et poeng mellom linjene der. Anyway, alt for lenge til mandag! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For en fantastisk serie! Så første episode på fredag, og ble ferdig med sesong 2 i dag. Skal se så mye jeg kan av sesong 3 i morgen. Favorittserien min akkurat nå! Kom også over dette bildet som jeg synes var ganske morsomlt De fleste husker vel "Little Chino" fra sesong 2: Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utrolig spennende episode. Og mange løse tråder. Det er tre mulig skyttere, men jeg tipper Trinity eller Anton. Er veldig opplagt at det er Trinity, kanskje for opplagt? Ellers virket det ganske tydelig at det kom til å skje noe i/pga leiliheten til Dexter. Vasken dryppet og Dexter måtte skynde seg hjem og rydde. Vannlekasje -> politi/brannmenn e.l. Kanskje finner de eller en bestemt person suvenirene hans? Han gjør det mest prikkfritt, men suvenirene er det som kan felle han rimlig kjapt. Kanskje han må ta en venn av dage? Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ganske opplagt at det var han [Trinity] som skjøt også.Er det egentlig det? Det virket ihvertfall opplagt, håper egentlig på en twist og at det ikke var Trinity. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For en fantastisk serie! Så første episode på fredag, og ble ferdig med sesong 2 i dag. Skal se så mye jeg kan av sesong 3 i morgen. Favorittserien min akkurat nå! Kom også over dette bildet som jeg synes var ganske morsomlt De fleste husker vel "Little Chino" fra sesong 2: 205cm og rundt en 150kg muskler.. http://www.databasefootball.com/players/pl...lkid=WILLIMAT01 Pensjonert fotballspiller faktisk. Hadde ikke ville ha vært i takling med han der... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 For en fantastisk serie! Så første episode på fredag, og ble ferdig med sesong 2 i dag. Skal se så mye jeg kan av sesong 3 i morgen. Favorittserien min akkurat nå! Kom også over dette bildet som jeg synes var ganske morsomlt De fleste husker vel "Little Chino" fra sesong 2: 205cm og rundt en 150kg muskler.. http://www.databasefootball.com/players/pl...lkid=WILLIMAT01 Pensjonert fotballspiller faktisk. Hadde ikke ville ha vært i takling med han der... Ouch! :o Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 HALLO, Folkens!! Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! Det står jo ikke i stil med måten han dreper på i det hele tatt. Han liker jo å drepe på sin egen "rituelle" måte. Det var jo en grunn til at han dultet borti Lundy foran den skyskraperen. Han tok kontakt. Det er en del av ritualet hans. Han hadde valgt ut Lundy som sitt neste offer, og hans neste offer skulle jo bli "bludgeoned to death". Ikke bli skutt ned på åpen gate. Trinity er nok ikke i stand til å drepe på NOEN annen måte en det han alltid gjør. Det er iallefall hva jeg tror Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! HVEM? oO Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er som regel altid den man minst venter, i nesten alle serier. Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! HVEM? oO Hehe Endret 23. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Oi Mente selvfølgelig Debra Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fantastisk episode, sykt spennende. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men ble glad for at Debrah er ute av serien... Mye drama i episode 4 ja. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter på informasjon vi andre ikke har. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! Selvfølgelig er vel å ta en smule hardt i. Det at han tok kontakt teller for at det var Trinity. Det er ikke helt utenkelig at han var villig til å modifisere ritualet sitt noe, mtp. at offeret er en kriminalekspert. Når det er sagt tror jeg egentlig at det var Vacation-killer duden som drepte de. Veldig morsomt med to bad-guys. Så langt har feriemorderen ikke fått så mye fokus, kanskje han blir hovedmålet mot slutten. Blir ihvertfall veldig spennende fremover, som alltid i Dexter. Endret 23. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Etter at Lundy hadde blitt skutt, så ser vi en skikkelse som kommer bort til ham, det peker vel mot at det ikke var trinity. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! Selvfølgelig er vel å ta en smule hardt i. Det at han tok kontakt teller for at det var Trinity. Det er ikke helt utenkelig at han var villig til å modifisere ritualet sitt noe, mtp. at offeret er en kriminalekspert. Når det er sagt tror jeg egentlig at det var Vacation-killer duden som drepte de. Veldig morsomt med to bad-guys. Så langt har feriemorderen ikke fått så mye fokus, kanskje han blir hovedmålet mot slutten. Blir ihvertfall veldig spennende fremover, som alltid i Dexter. Tror nok ikke han under noen omstendigheter er i stand til å modifisere ritualet sitt i det hele tatt, for jeg tipper at det er ekstremt viktig for han at alt skjer AKKURAT som det har gjort i hans tidligere "drepe-sykluser". Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det var selvfølgelig ikke Trinity som skjøt Lundy og Brenda! Selvfølgelig er vel å ta en smule hardt i. Det at han tok kontakt teller for at det var Trinity. Det er ikke helt utenkelig at han var villig til å modifisere ritualet sitt noe, mtp. at offeret er en kriminalekspert. Når det er sagt tror jeg egentlig at det var Vacation-killer duden som drepte de. Veldig morsomt med to bad-guys. Så langt har feriemorderen ikke fått så mye fokus, kanskje han blir hovedmålet mot slutten. Blir ihvertfall veldig spennende fremover, som alltid i Dexter. Tror nok ikke han under noen omstendigheter er i stand til å modifisere ritualet sitt i det hele tatt, for jeg tipper at det er ekstremt viktig for han at alt skjer AKKURAT som det har gjort i hans tidligere "drepe-sykluser". Mye mulig. Som sagt heller jeg mot at det feriemorderduden. Men man skal aldri si aldri. Endret 24. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tror det var Trinity som drepte Lundy, for han var jo rimelig fra seg når han forsto at noen var på sporet av han. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå gleder jeg meg bare til mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå