Honey Badger Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjempebra episode. Og nå tenker jeg at en uke er altfor lenge. Jeg er enig i antakelsene om at Deb overlever og Lundy dør. La dere merke til at morderen sjekker lommen til Lundy før han går? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Han tok vel båndopptakeren. Flott episode, Dexter skuffer aldri! Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 La dere merke til at morderen sjekker lommen til Lundy før han går? Tok han ikke noe ut også? Regner med at det var båndopptakeren, ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Debra kan godt dø for min del, kjenner jeg blir litt skuffet om hun overlever -- blir liksom så veldig forutsigbart. Ekke noe spesielt glad i Debra uansett, hun utspilte sin rolle innen første sesong. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Enkelt og greit en av de beste episoden av Dexter på lenge! Den ekle røde thriller-tråden fra sesong 1 er endelig tilbake, og jeg må si jeg satt på kanten av sofaen gjennom hele episoden! Mange gode skuespillerprestasjoner! Likte best når Trinity "dytter" borti agent Lundey. Zoe var på mange måter en av de farligere Dexter-ofrene til nå, og gjorde det hele mye mer uforutsigbart og nervepirrende! De klarer å bygge opp dette Trinity-killer plottet på en gjennomført måte! De har virkelig klart å gjort han til en verdig "sesong-skurk!" Da spørs det vel bare om han overgår "the ice truck killer" fra sesong 1! Da den siste scenen kom med Agent Lundey og Debra, visste jeg med meg selv at det ville komme en slags cliffhanger der man liksom plutselig så Trinity spionere på dem eller noe lignende. Hadde ALDRI in a million years forventet at de ble skutt ned på stedet!!! WTF?? Den siste scenen der de ser på hverandre med tomme blikk var skikkelig creepy! Jeg tror nok det er "The vacation murderer" som skjøt dem.. Blir litt for opplagt at Trinity gjorde det. Dessuten bryter det "mønsteret" hans med å drepe i 3 ulike unike metoder. Gleder meg til neste episode! Se filmen hos Youtube Endret 19. oktober 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis man tar utgangspunkt i promoen tyder den jo på at det var Trinity som skjøt Lundy og Debra og nå skal Dexter ta hevn. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Traileren er hvertfall som Det. Quinn ville sagt det: No, that's fucking AWESOME! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hvis man tar utgangspunkt i promoen tyder den jo på at det var Trinity som skjøt Lundy og Debra og nå skal Dexter ta hevn. Er nok ikke overbevist enda. Harry sier jo klart og tydelig: "IF he (Trinity) was the one that hurt your sister, you need to kill him!" Så hvis vi skal ta utgangspunkt fra promoen, så har de altså ingen snøring om hvem som skjøt Deb & Lundy. Neh.. Jeg tror det enten er The Vacation Killer eller kanskje et sjalusi drapsforsøk av Anton. Endret 19. oktober 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Neh.. Jeg tror det enten er The Vacation Killer eller kanskje et sjalusi drapsforsøk av Anton. Jeg klarer ikke å se for meg Anton. Han er en fredelig og grei fyr. Jeg tror dette må være Trinity. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Rett og slett en fantastisk episode. Hele episoden var egentlig for meg perfekt. Zoe Kruger, var et av de "beste" ofrene til nå synes jeg, om man ser bort ifra de store ofrene selvfølgelig. Og for en slutt. Ja, det ble litt forutsigbart at det skulle skje noe mot slutten. Men at både Lundy og Deb ble skutt? Kan knapt vente til neste episode. Jeg vil tro at det er Trinity som skjøt de, og at det bygger mot en serial-killer showdown mellom Dexter og Trinity. Men vi har også fått meget lite informasjon om ferie-morderen, som jeg personlig tror vil bli mer sentral fremover. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den siste scenen kom ikke som et sjokk, siden jeg allerede hadde lest spoilerne Ellers en superb episode. Jeg tror også det er Trinity som står bak. Han virket skremt når han så Lundy med båndopptakeren. Ellers var det spennende å se en kvinnelig skurk for en gangs skyld. Denne var vel første gang, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Synes det egentlig er litt kjipt hvis Lundy dør(som jeg tror vil skje), han er kanskje favorittkaraktern min ved siden av Dexter. Deb synes jeg er blitt veldig kjedelig, Masuka er med mindre å mindre og Quinn har vært veldig opp og ned. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er vi på offisiell promospoiling i denne tråden? Jeg stemmer for at vi kjører slikt i spoilertags. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Stemmer også for promodiskusjon spoilertags! Måtte scrolle fort her oppe. Synes episoden var litt kjedelig til tider, men slutten var temmelig virkningsfull og uventa. Det er litt kjipt at man liksom vet alt som skjer denne sesongen, følger jo Trinity sin minste bevegelse. Ganske opplagt at det var han som skjøt også. Endret 20. oktober 2009 av Überadri Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ganske opplagt at det var han som skjøt også. Er det egentlig det? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 yey, klarte å spare opp 2 episoder før jeg sprakk tenkte å holde meg å kjøre hele sesongen i ett. Men nå fyrer jeg på de 2 siste episodene som jeg ikke har sett, så prates vi etterpå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At Lundy kom til å bli drept i denne episoden ble vel egentlig klart før halvveis i den. Alle tegnene var der, den endelige bekreftelsen var når han snakket på telefonsvareren til Dexter. Debra kan godt dø for min del, kjenner jeg blir litt skuffet om hun overlever -- blir liksom så veldig forutsigbart. Ekke noe spesielt glad i Debra uansett, hun utspilte sin rolle innen første sesong. Nah, at Debra har utspilt sin rolle vil jeg så absolutt ikke si. Tenk deg mulighetene her Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Synes skytingen virket litt for desperat, og uaktsomt til å være trinity, men på en annen side er det jo han som har det beste motivet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) For noe tull og tøv og det en nesten kan karakterisere som vomfyll når det gjelder Batista og LaGuerta. De kunne da virkelig ha klart å komme opp med noe annet relevant vomfyll i episoden å dra det ut i hva...4 klipp eller noe? Liten reminder: Dexter: Early Cuts premieres on Sunday, October 25 on sho.com and will also be available On Demand. Endret 20. oktober 2009 av b-real Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ellers var det spennende å se en kvinnelig skurk for en gangs skyld. Denne var vel første gang, eller husker jeg feil? Et par ganger, blant annet legen som skulle drepe faren med piller på sykehuset og de Mexicanerene som hadde et impound lot med flyktninger, der hvor han ungen gjemmer seg i bilen og ser at Dexter går og bærer på posene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå