Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke så lett og glemme om man ser en slik feil da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, nettopp! Derfor bør man strebe etter å ikke se dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Eller se serien på en stor skjerm med xvid 8) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så den på laptop ganske nært i 720p. Jeg ser på skuespillerenes øyne, akkurat som jeg gjør med mennesker. Jeg leter ikke etter feil, men den var gårdig tydelig, etterhvert visste jeg ikke helt hvor jeg skulle se. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Personlig så leiter jeg ikke etter feil i episodene. Det hadde ødelagt opplevelsen for min del. Slik anti-kynisme har da ingenting på Internet å gjøre? Hva pokker blir det neste, at folk generelt sett skriver positive ting og evner å ikke ta ting så seriøst? Grøss. Du har å følge med, syte og bære deg og plukke ting fra hverandre til små nanobiter som man så kan konsentrere hver bidige lille aggresjon mot før man tygger anti-depressiver og går og legger seg. Vi er tross alt nordmenn, som har det så godt og har så mye penger at vi har mulighet til å klage over at vi bruker for mye. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Tror jeg skal prøve og være oppe i natt også og se om jeg får sett episoden før skole, sist gang gikk det ikke for da kom ikke episoden ut før i 8-9 tiden. Endret 18. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror jeg skal prøve og være oppe i natt også og se om jeg får sett episoden før skole, sist gang gikk det ikke for da kom ikke episoden ut før i 8-9 tiden. Er det ikke bedre å heller ha klokka til å ringe en time tidligere enn vanlig? Kan du stå opp, laste ned å se episoden før du går på skolen, å alikevel får noen timer søvn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Må vel sette episoden på nedlasting før jeg går på skolen, og se den når jeg kommer hjem. Ikke sikker den har kommet ut engang før jeg går. EDIT: Har begynt på Six Feet Under nå, funny og se Michael C. Hall i en annen rolle Kom på jeg må jo ha pcen med på skolen og der går det ikke og laste ned Endret 19. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Huff, piratlivet er hardt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Den blei lagt ut klokka åtte i dag tidlig på den siden jeg bruker til å laste ned hvertfall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Episoden kommer sent ja, men nå er den sett og for en episode!!! Klarer ikke å si noe annet enn at slutten er noe av det sykeste jeg har vært borti i dexter. Når Lundy står og prater så begynner jeg å tenke at Trinity kommer å dreper han, og sekundet etter hører jeg er skudd. Debra er den som er blirr skutt, og sekundet senere blir Lundu skutt. Utrolig irriterende å være han som har sett episoden når jeg skal tilbake på skolen nå, og 3 av kameratene mine ikke har sett episoden. Skal bli vanskelig å ikke spoile nå, veit selv hvor sur jeg blir når noen spoiler så skal nok holde munn. Ellers noen som tror det at Dexter lot vannet stå på har noe å si videre for serien, syntes de fokuserte mye på akkurat det? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Wow, wow, wow, wow! For en episode! Absolutt den beste jeg har sett av Dexter noensinne faktisk.. Kan ikke akkurat si at det blir lett å vente til neste episode. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blir Debra drept?! Det hadde vært en skikkelig fryd. Søren, må lære å ikke lese spoilere Nå kan jeg nesten ikke vente med komme hjem. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 wow Dexter er rett å slett glimrende! og denne sesongen kan fint måle seg med de andre på kvalitet! det er ganske imponerende tanke på at serien er skrevet fra ei bok/serie, og at fra denne sesongen så tar de alt fra "luften". debra dør ikke, men tipper a havner i koma. for det andre er jeg litt usikker på om deter trinity som dreper lundy, kan hende det var "feriemorderen" håper isåfall.. da vi har 2 historier å gå litt dypere inn på. faen dexter har et slemt ansikt ass.. når han "vrir" trynet litt sern skikkelig seriemorderaktig ut ;D kudos Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ganske forutsigbart. Det måtte skje noe med noen Dexter bryr seg om, for at han skulle 'ta opp kampen' med Trinity. Uansett, det lover godt for resten av sesongen. Dog, håper Debra er den som stryker med og Lundy overlever. Det klikker for Lundy, slik at han og Dexter tar helt av i jakten på Trinity. :-) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal bli spennende å se neste episode nå, ja. Ser ut som Lundy er død og at Deb kanskje overlever. Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er enig i antagelsene om at Lundy dør og Debra overlever. Tror ikke manusforfatterne ville kvittet seg med en såpass sentral karakter som Deb - ihvertfall ikke før serien nærmer seg slutten. Dessuten så Lundy rimelig dau ut der han lå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror også at Lundy dør, med tanke på at han "oppdaget" hvem Trinity var og at han skulle prate med Dexter om hvem han mistenkte. Men som han ikke fikk gjort fordi Dexter var opptatt. Typisk da at fyren dør, for så at Dexter kommer på det Lundy sa og finner båndoppdageren med informasjon om Trinity. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Håper begge dør, det var ganske openbart at Lundy var død, men hvis Debra også dør så sjer ihvertfall noe vi ikke ventet. Dama til dexter blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Huff, piratlivet er hardt. Ikke kødd engang Var en god episode dette, personlig satt jeg bare og ventet på at Trinity skulle dukke opp så det kom ikke så noe sjokk på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå