Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så leiter jeg ikke etter feil i episodene. Det hadde ødelagt opplevelsen for min del.

 

Slik anti-kynisme har da ingenting på Internet å gjøre? Hva pokker blir det neste, at folk generelt sett skriver positive ting og evner å ikke ta ting så seriøst? Grøss.

 

Du har å følge med, syte og bære deg og plukke ting fra hverandre til små nanobiter som man så kan konsentrere hver bidige lille aggresjon mot før man tygger anti-depressiver og går og legger seg. :dremel:

 

Vi er tross alt nordmenn, som har det så godt og har så mye penger at vi har mulighet til å klage over at vi bruker for mye.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal prøve og være oppe i natt også og se om jeg får sett episoden før skole, sist gang gikk det ikke for da kom ikke episoden ut før i 8-9 tiden.

 

Er det ikke bedre å heller ha klokka til å ringe en time tidligere enn vanlig? Kan du stå opp, laste ned å se episoden før du går på skolen, å alikevel får noen timer søvn.

Lenke til kommentar

Må vel sette episoden på nedlasting før jeg går på skolen, og se den når jeg kommer hjem. Ikke sikker den har kommet ut engang før jeg går.

 

EDIT: Har begynt på Six Feet Under nå, funny og se Michael C. Hall i en annen rolle :)

Kom på jeg må jo ha pcen med på skolen og der går det ikke og laste ned :(

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Episoden kommer sent ja, men nå er den sett og for en episode!!!

 

Klarer ikke å si noe annet enn at slutten er noe av det sykeste jeg har vært borti i dexter. Når Lundy står og prater så begynner jeg å tenke at Trinity kommer å dreper han, og sekundet etter hører jeg er skudd. Debra er den som er blirr skutt, og sekundet senere blir Lundu skutt. Utrolig irriterende å være han som har sett episoden når jeg skal tilbake på skolen nå, og 3 av kameratene mine ikke har sett episoden. Skal bli vanskelig å ikke spoile nå, veit selv hvor sur jeg blir når noen spoiler så skal nok holde munn.

 

Ellers noen som tror det at Dexter lot vannet stå på har noe å si videre for serien, syntes de fokuserte mye på akkurat det?

Lenke til kommentar

wow

 

Dexter er rett å slett glimrende! og denne sesongen kan fint måle seg med de andre på kvalitet! det er ganske imponerende tanke på at serien er skrevet fra ei bok/serie, og at fra denne sesongen så tar de alt fra "luften".

 

debra dør ikke, men tipper a havner i koma.

 

for det andre er jeg litt usikker på om deter trinity som dreper lundy, kan hende det var "feriemorderen" håper isåfall.. da vi har 2 historier å gå litt dypere inn på.

 

faen dexter har et slemt ansikt ass.. når han "vrir" trynet litt sern skikkelig seriemorderaktig ut ;D

 

kudos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...