Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe likte selv det sitatet.

 

Det jeg ikke likte derimot er mordet på hun mora. Faen er det mulig å være så syk og tvinge noen til egens død? Syns det hele ble litt tragikomisk da han bare står der helt rolig og dama gråtehyler og ikke gjør en dritt motstand. En naturlig reaksjon i en sånn situasjon er å klamre seg fast til rekkverket.

 

Ellers var det spennende å se Dexter prøve å venne seg til det nye familielivet. Naboer er noe herk. Og så var det overraskende å se Deb banne mindre for en gangs skyld. :p Vedder på at hun og Lundy kommer til å hoppe i køya minst en gang før han drar sin vei.

Lenke til kommentar
Hehe likte selv det sitatet.

 

Det jeg ikke likte derimot er mordet på hun mora. Faen er det mulig å være så syk og tvinge noen til egens død? Syns det hele ble litt tragikomisk da han bare står der helt rolig og dama gråtehyler og ikke gjør en dritt motstand. En naturlig reaksjon i en sånn situasjon er å klamre seg fast til rekkverket. (..........................)

 

Til å begynne med nekter hun å høre på ham.

 

Men, da truet han med å si, at han visste hvor hun bodde, og at han var villig til å hente barna hennes og drepe dem. Hun følte seg vel presset i et hjørne, og følte at hun ikke hadde noe annet valg. Egentllig en ganske naturlig reaksjon, i en slik situasjon kommer morsinstinktet, og det å beskytte neste generasjon foran det å beskytte seg selv.

Lenke til kommentar

Det jeg likte med denne episoden var at det var litt mer avslappende å se på da det ikke var fullt press på Dexter hele tiden, hadde ikke et mord å dekke eller noe. Det som var spennende med denne episoden, ( nabotrøbbelet ) var ikke så ekstremt alvorlig, slike pauser er gode og ha av og til. Men jeg blir fortsatt ekstremt irritert hvis han blir beskyldt for herverket!

Lenke til kommentar
Genistrek å gjøre oss kjent med morderen allerede fra første episode denne sesongen.

Ja, vi må ha noe å se frem til. For denne tullete familieproblematikken er dritkjedelig. Jeg gir så faen i at Dexter sliter med søvn, og familielivet. Det kommer bare i veien. Rita har vært et konstant irritasjonsmoment så langt denne sesongen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...