Schneiderlin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sitter oppe og ser Panic Room mens jeg venter på den nye episoden, håper jeg rekker og se den før skole Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det gjør du nok, har klart det en del selv. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Godt og ikke sove av og til når man skal på skole, får gjort mye mer og slipper og stå opp Jeg blir vertfall nødt til og reise til skole halv 8, satse på jeg har sett den til det Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 ..hva med å faktisk være våken på skolen? Eller kanskje sette på alarmen, sette i gang nedlastning, sove, også se når nedlastninga er ferdig? -.- Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har sett i 10 min nå, av den nye episoden.. Og jeg må bare si igjen; John Lithgow er en skummel jævel. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Etter å ha sett dagens episode så kan en si det er definitivt ikke lett å være dexter om dagen. Naboer og en nysgjerrig kone som hele tiden er rundt han, nabovakta som patruljerer gatene. Mange artige øyeblikk i dagens episode og,("It's called Watch and Report, not Watch and Fucking Chase.") Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe likte selv det sitatet. Det jeg ikke likte derimot er mordet på hun mora. Faen er det mulig å være så syk og tvinge noen til egens død? Syns det hele ble litt tragikomisk da han bare står der helt rolig og dama gråtehyler og ikke gjør en dritt motstand. En naturlig reaksjon i en sånn situasjon er å klamre seg fast til rekkverket. Ellers var det spennende å se Dexter prøve å venne seg til det nye familielivet. Naboer er noe herk. Og så var det overraskende å se Deb banne mindre for en gangs skyld. Vedder på at hun og Lundy kommer til å hoppe i køya minst en gang før han drar sin vei. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Episoden var knall. Artig sitat "It's called Watch and Report, not Watch and Fucking Chase'' gleder meg sånn til neste episode Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Beste av de tre episodene hittil. Michael C. Hall er en ganske bra skuespiller egentlig - elsker ansiktsutrykkene hans i bilen mens Rita synger og er irriterende, haha. Han er også bra i Six Feet Under - en enda bedre serie etter min mening. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje jeg skal starte å se six feat under jeg også da. Hva handler den om? Kort fortalt Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) ..hva med å faktisk være våken på skolen? Eller kanskje sette på alarmen, sette i gang nedlastning, sove, også se når nedlastninga er ferdig? -.- Hadde aldri klart og stått opp da, har prøvd noen ganger Må si dette har vært en av de beste episodene av Dexter jeg har sett. Endret 13. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje jeg skal starte å se six feat under jeg også da. Hva handler den om? Kort fortalt Kort fortalt så handler den om en familie som driver et begravelsesbyrå. Handler mye om familieforhold og hvordan mennesker takler døden. Anbefales Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hehe likte selv det sitatet. Det jeg ikke likte derimot er mordet på hun mora. Faen er det mulig å være så syk og tvinge noen til egens død? Syns det hele ble litt tragikomisk da han bare står der helt rolig og dama gråtehyler og ikke gjør en dritt motstand. En naturlig reaksjon i en sånn situasjon er å klamre seg fast til rekkverket. (..........................) Til å begynne med nekter hun å høre på ham. Men, da truet han med å si, at han visste hvor hun bodde, og at han var villig til å hente barna hennes og drepe dem. Hun følte seg vel presset i et hjørne, og følte at hun ikke hadde noe annet valg. Egentllig en ganske naturlig reaksjon, i en slik situasjon kommer morsinstinktet, og det å beskytte neste generasjon foran det å beskytte seg selv. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, når du vinkler det sånn, høres det mer logisk ut ja. Hu skjønte visst til slutt at hun ikke hadde noe valg. Men neste sak er klar: han skal drepe den usynlige kvinnen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Genistrek å gjøre oss kjent med morderen allerede fra første episode denne sesongen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det jeg likte med denne episoden var at det var litt mer avslappende å se på da det ikke var fullt press på Dexter hele tiden, hadde ikke et mord å dekke eller noe. Det som var spennende med denne episoden, ( nabotrøbbelet ) var ikke så ekstremt alvorlig, slike pauser er gode og ha av og til. Men jeg blir fortsatt ekstremt irritert hvis han blir beskyldt for herverket! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis det kvinnfolket skal begynne å syte over at Dexter begår hærverk håper jeg sesongen ender i skillsmisse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne serien blir bare bedre og bedre. Så utrolig bra. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Gleder meg til neste episode hvertfall Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Genistrek å gjøre oss kjent med morderen allerede fra første episode denne sesongen. Ja, vi må ha noe å se frem til. For denne tullete familieproblematikken er dritkjedelig. Jeg gir så faen i at Dexter sliter med søvn, og familielivet. Det kommer bare i veien. Rita har vært et konstant irritasjonsmoment så langt denne sesongen. Endret 15. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå