Myst Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En god episode og god spenning på jakten på mysteriet. Tar resten i spoiler siden helt sikkert er flere som ikke har sett episoden enda. Men må si hvor irriterende Deb har blitt. Vet ikke om det var øynene som spilte et puss, men øynene hennes virket skjeive og nesa hadde blitt større. Blitt temmelig stygg mao. Ellers så håper jeg de finner den syke jævelen rett etter han har drept den kvinnen. Begynner å bli irritert på han og. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 En god episode og god spenning på jakten på mysteriet. Tar resten i spoiler siden helt sikkert er flere som ikke har sett episoden enda. Jeg syns også at Deb. er litt irriterende. Og den språkbruken var litt tøff i starten, mens syns at det begynner å gå litt langt med hvor hun legger inn f**k i omtrent hver setning som kommer ut av munnen hennes Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da skal jeg også starte på sesong 4 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har alltid syntes at Deb er irriterende så ser den. Storkoser meg hver gang jeg ser en episode av Dexter, og dagens skuffet ikke. Ser frem til å se utviklingen til både Dexter selv, og denne nye seriemorderen gjennom sesongen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Utviklingen av seriemorderen? Nei takk, vil ha ham i biter så fort som mulig! Han får meg seriøst i dårlig humør! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mente bare at jeg gleder meg til å se hvordan det ender. Om det er politiet eller dexter som får fatt i han først. Håper på siste nevnte. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heilt grei episode synes eg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En veldig god episode. Likte denne mye bedre enn den første. Men faen Deb er irriterende, helvete. Skjønner ikke at Hall giftet seg med henne. Den seriemorderen er faen meg skummel, er jo umulig å ikke få chills mens man ser på han. Eeeek. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dessverre ikke noe mer konstruktivt å komme med enn.. *mine innlegg* Foreløpig. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Syntes de valgte en litt "billig" løsning på problemet som oppstod i slutten av første episode. Gledet meg skikkelig til å se hva slags trøbbel Dexter kom til å havne i nå, men det ordna seg jo rimelig lett... Enig i at Deb er jævla irriterende forresten, har aldri likt henne Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er det dere mener er så irriterende med Deb? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Stemmen, utseendet, oppførselen... Føler hun har dårlig kjemi med alle andre i serien... Vet ikke om det er skuespilleren sitt problem eller bare meningen at karakteren skal være sånn, men sånn er det hvertfall Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 For meg så er det utseendet, talemåten og holdningene. Hadde ikke klart å være venn med henne hvertfall. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg må også si at jeg storkoser meg hver gang jeg ser det har kommet ut en ny episode med Dexter. Og jeg må si at de har vært veldig flinke/heldige med skuespillerne (Jimmy Smits og John Lithgow). Fantastisk gode skuespillere begge to, som har gjort en strålende jobb frem til nå. Eneste personen jeg savner litt er Doakes, men nå kan det nesten virke som om at Quinn kommer til å ta over litt av den rollen. Virket hvertfall sånn på meg når han plutselig ville tilbringe tid sammen med Dexter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Syntes de valgte en litt "billig" løsning på problemet som oppstod i slutten av første episode. Ikke i det hele tatt. Det var en glimrende måte å beskrive hvordan Dexter's nye liv gjør det enda verre for han å leke seriemorder på fritiden, og vi fikk et lite sidemysterium å pusle med i akkurat denne episoden. Eneste personen jeg savner litt er Doakes, men nå kan det nesten virke som om at Quinn kommer til å ta over litt av den rollen. Virket hvertfall sånn på meg når han plutselig ville tilbringe tid sammen med Dexter. Fikk inntrykk av at Quinn gjorde det fordi Dexter så han stjele spenn. Viktig for fyren å ha han på sin gode side fremover. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tviler på at Dexter vil tyste på ham. I så fall blir jo verste fall Quinn sparket ut av politiet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men det er en grunn til at de viste oss det. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Men det er en grunn til at de viste oss det. Sant nok.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 kommet til sesong 4 episode 2, når kommer neste episode? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kommer til mandagen, blir sendt 11/10 i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå