Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

En god episode og god spenning på jakten på mysteriet. Tar resten i spoiler siden helt sikkert er flere som ikke har sett episoden enda.

 

 

Men må si hvor irriterende Deb har blitt. Vet ikke om det var øynene som spilte et puss, men øynene hennes virket skjeive og nesa hadde blitt større. Blitt temmelig stygg mao. Ellers så håper jeg de finner den syke jævelen rett etter han har drept den kvinnen. Begynner å bli irritert på han og.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god episode og god spenning på jakten på mysteriet. Tar resten i spoiler siden helt sikkert er flere som ikke har sett episoden enda.

 

Jeg syns også at Deb. er litt irriterende. Og den språkbruken var litt tøff i starten, mens syns at det begynner å gå litt langt med hvor hun legger inn f**k i omtrent hver setning som kommer ut av munnen hennes

Lenke til kommentar

Jeg må også si at jeg storkoser meg hver gang jeg ser det har kommet ut en ny episode med Dexter. Og jeg må si at de har vært veldig flinke/heldige med skuespillerne (Jimmy Smits og John Lithgow). Fantastisk gode skuespillere begge to, som har gjort en strålende jobb frem til nå. Eneste personen jeg savner litt er Doakes, men nå kan det nesten virke som om at Quinn kommer til å ta over litt av den rollen. Virket hvertfall sånn på meg når han plutselig ville tilbringe tid sammen med Dexter.

Lenke til kommentar
Syntes de valgte en litt "billig" løsning på problemet som oppstod i slutten av første episode.

 

Ikke i det hele tatt. Det var en glimrende måte å beskrive hvordan Dexter's nye liv gjør det enda verre for han å leke seriemorder på fritiden, og vi fikk et lite sidemysterium å pusle med i akkurat denne episoden.

 

Eneste personen jeg savner litt er Doakes, men nå kan det nesten virke som om at Quinn kommer til å ta over litt av den rollen. Virket hvertfall sånn på meg når han plutselig ville tilbringe tid sammen med Dexter.

 

Fikk inntrykk av at Quinn gjorde det fordi Dexter så han stjele spenn. Viktig for fyren å ha han på sin gode side fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...