Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Prøv å holde deg litt på avstand for nå og istedenfor å forvente ting, så tar du det som det kommer. Kanskje du ender opp på en fest etc. en gang hvor de er der, og da gjør du en innsats for å vise at du faktisk er en allright fyr å henge med. Jeg har selv opplevd det samme. De kuttet meg helt ut i over ett år, men senere fikk jeg vite at det var fordi jeg virket ganske sur og ofte. Jeg var jo ikke det, men tror det har med at jeg pratet i ett tonefall hele tiden for jeg var jo glad. Det var bare det at jeg ikke viste det fysisk. Så når jeg gjorde noe med det, så kom de faktiskt tilbake igjen og jeg føler jeg har gitt dem et bra inntrykk av meg selv. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ikke sant.. Det trenger ikke å være med avansert enn som så. Det kan være lurt å konfrontere dem med det, på en saklig måte. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vet ikke noe om hvorfor de gjør dette nei. Men jeg fatter ikke at du gidder å bruke tid på mennesker som behandler deg så nedrig. Nye venner er nok eneste løsningen her. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du får det til å høres ut som om det er kjempelett å få seg nye venner. Og her er det ikke snakk om festbuddies liksom, det er snakk om nære venner. Det tar tid å finne folk som passer deg, og det tar tid å bygge opp et vennskapsforhold. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det tar lang tid og få "en gammel venn" Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du får det til å høres ut som om det er kjempelett å få seg nye venner. Og her er det ikke snakk om festbuddies liksom, det er snakk om nære venner. Det tar tid å finne folk som passer deg, og det tar tid å bygge opp et vennskapsforhold. Som sagt en annen plass. Løsningen _er_ enkel. Det er å få det til som er vanskelig. TS vil spare mye tid og unødvendige frustrasjoner om TS bare innser hvor landet ligger og hva løsningen er. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er gutt da, og det kan hende at jenter reagerer annerledes... Er gutt jeg og, og det er de det var snakk om og. Hvordan fikk du for deg at jeg var jente? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sikkert fordi du er så flink å ordlegge deg Lenke til kommentar
scobra Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Aah, kjenner igjen situasjonen din. Gikk gjennom mye av det samme nå i høst faktisk, men jeg så det komme og satte igang en revolusjon med de som faktisk ikke hadde ekskludert meg. Kan fortelle litt: Vennekretsen vår var på 10 - 12 personer, både gutter og jenter. De hadde ofte hatt utbyttninger av folk i gruppa, men likevel var "kjernen" alltid med. "kjernen" bestod av 4 - 5 stykker. I sommer var vi sammen hver helg, alle sammen. Etterhvert begynte de å ekskludere folk av den grunn at de ekskluderte ville være på fester osv, og ikke bare sammen med de. Da begynte det å slå sprekker i gjengen. Sakte, men sikkert så jeg 3 - 4 forsvinne, bare for å bli byttet ut med noen andre. Baksnakkingen begynte og intrigene bare strømte på. Er det en ting jeg ikke klarer er det illojalitet, så jeg snakket ALDRI bak ryggen dems, med mindre de hadde gjort meg noe. De likte ikke at jeg ikke tok et ståsted, så enkelte ville unngå å ha meg med på ting. Heldigvis for min del har det skjedd meg et par ganger tidligere så jeg merkte symptomene på at jeg snart ble ditcha. Denne gangen skulle jeg ta en "egoistisk" løsning på problemet, og få med meg de jeg ville helst ha kontakt med på en revolusjon. Født med gode overbevisningsegenskaper, klarte jeg å få med meg en del. Var virkelig sint på denne tiden og desverre får jeg hevntanker når jeg er sint. Problemet ligger kanskje i at jeg får det til. Kort tid senere hadde gruppa blitt splittet i to."Kjernen" var igjen sammen med et par andre, mens noen slo seg sammen med meg, mens da andre igjen forsvant helt. Kanskje det var en umoralsk ting å gjøre, men jeg angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå