Sovesofa Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Satte tilfeldigvis på en musikkvideo av gavin degraw, i dont wanne be, og hu dama som går rundt der var det noe kjent med, mener å huske henne fra en TV-serie som gikk for noen år siden... og det er den serien jeg gjerne vil ha navnet på, mente den het Roosevelt jeg da, men fant ikke no på google, handler om aliens, og Area 51 om jeg ikke tar helt feil, Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tenker du kanskje på Roswell? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 jaaa stemmer stemmer roosevelt faktisk ikke rart det ikke kom noe opp, Shiri Appleby heter jenta også Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis det er Roswell, da tenker du kanskje på Katherine Heigl. Ho som spiller Izzie Stevens i Grey's Anatomy. Colin hanks, sønn til Tom Hanks, er også i Roswell. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 var henne jeg snakket om Roswell ja lenge siden den har gått på tv, husker jeg synts det var en skikkelig kul serie da jeg var yngre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå