gorida Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ønsker kommentarer. takker på forhånd. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tror nok bildet mest duger som et minnebilde. Det er ikke spesielt givende for meg som betrakter. Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det som fikk meg til å se to ganger på dette bildet var det litt ubestemmelige, kanskje "litt nifse" utrykket hunden hadde i øynene. Et brukbart "hundeportrett". Kanskje bildet hadde passet bra i en liten bildeserie? Alene gir det et noe begrenset inntrykk av selve dyret? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg synes egentlig at dette er et litt tøft bilde. Kunne tenkt meg det i en noe større oppløsning (f.eks 1024x720). Men det hadde gjort seg med en del luft over og rundt bikkja; slik at kampen om istappen hadde virket mer intens Tom Lenke til kommentar
gorida Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 wow, raske tilbakemeldinger. takker. dette bildet er jo et fra serien som jeg helt tilfeldig, og ganske uforberedt hadde tatt da Gorida klatret fjell Seymour. Magnum var både sulten og tørst, så når jeg begynte å leke med istappen var han plutselig med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå