InfecteD Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skulle sette på en vifte på en XP1700 i dag... fa!"#skapet ville ikke på så jeg drog frem hammeren og håpet at det ville løse problemet. La en anti-statisk pose mellom hovedkort og CPU slik at hovedkortet ikke ville ta så stor skade. Men AMD'en beit tak i både pose og hovedkort og overgrep seg på begge to på det grøveste. Resultatet? AMD bruker faktisk spoon isteden for plastikk inni CPU'en Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 rett ut pinnene og se om den fortsatt virker. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Haha... når du er så dum så fortjener du ikke noe bedre. (om det ikke var meningen å ødlegge det da :smile: ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 rett ut pinnene og se om den fortsatt virker. kjernen er jo borte Anbefaling: vær litt mer forsiktig når du monterer kjøleren har aldri sett at det kan gå så ille Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Godt jobba Neste gang forsøk med et trykkluftsborr Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Selg den på qxl, opp-pusingsobjekt. evt. med teksten: "virker ikke, vet ikke hvorfor?" Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 når jeg ser åssen det går med cpuen.. hvordan behandler du dama di? hehe Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ja hammer er kjekt å ha.. har du forresten prøvd å banke agp skjermkort ned i en pci slot? jeg brukte slegge og det funker som bare f, gikk fra 13000 til 16300 i 3dmark Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Selg den på qxl, opp-pusingsobjekt. evt. med teksten: "virker ikke, vet ikke hvorfor?" får sikkert 600,- for den Lenke til kommentar
tokr Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 du kan selge den som AMD "Hammer" på QXL.... Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Garantisak? :o SEND DEN INN!!! Det svare du får vil jeg gjerne lese Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vakkert! Kan du tweake min CPU også? Hvordan i HEVLETE har du fått til dette? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 du kan selge den som AMD "Hammer" på QXL.... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det ser ut som en bikkje har fått tak i'n Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det der er jo som å skifte bleie på en unge med motorsag! Way to go Mr!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå