Gjest Guest_Chaos_* Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Føler jeg kanskje sitter og gjentar meg selv mye, men blir bare så sykt forvirra av hele opplegget her. Blir frista til å bare sette meg i bilen og kjøre langt vekk. Jeg har også en forhistorie med mye dop, vold og kriminalitet (Aldri noe som har gått utover dame, unge, familie eller venner) og er livredd for at ho skal bruke det mot meg. Si at jeg er ustabil for å nekte meg foreldrerett eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chaos_* Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Glemte helt å nevne at det med den dårlige forhistorien hører til fortiden. Jeg har brutt helt med de greiene får lenge siden. Beklager hvis jeg svarer litt rart på innleggene til folk, er bare litt presset psykisk for tiden og klarer ikke å formulere meg skikkelig. Men takk for mange gode innspill. Vet jeg må gjøre NOE i hvertfall, og har fått noen gode tips her... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for det med foreldreretten.. Og iallefall ikke la det påvirke situasjonen din for mye Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja, noe må i hvert fall gjøres. Du må på en eller annen måte, enten du liker det eller ei, ta det opp med kona di. Om du velger å nevne følelser, en annen jente osv, er opp til deg. Men du kan i hvert fall begynne med at du ikke vil at dere skal ha det slik dere har det nå. Hvis hun bare begynner å kjefte, og du blir sur selv, tenk over det. Senk stemmen, og be henne om å gjøre det samme. Dere er voksne mennesker og bør klare å ha en vanskelig samtale uten å krangle. Velg dine ord varsomt. Bare du vet hva du selv vil. Kanskje det letteste for deg nå er å bare pule venninna di. Men du har en samboer og et barn å tenke på. De fortjener at du bruker tid på dette valget, selv om det kan være ei kjip tid. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du har ikke noe annet valg enn å søke ekstern hjelp. Når du er så presset som du er nå så tenker du neppe helt klart, og trenger nok noen å støtte deg til. Den nevnte venninnen er IKKE den personen du skal bruke til dette Finn noen kompiser eller et offentlig tilbud. Noen må du snakke med uansett, og tredjeparet kan være smart om du er psykisk sliten. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chaos_* Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Etter litt nøye vurdering fram og tilbake så har jeg funnet ut at jeg må begrense "problemene" mine og ta en ting om gangen. Jeg blir nødt til å legge følelsene mine for venninna mi på is en stund og finne ut av hva jeg skal gjøre med samlivsproblemene til meg og samboeren min... Blir det til at vi slutter mens leken er god så tror jeg ikke jeg skal bevege meg inn i et nytt forhold med en gang heller. I hvertfall ikke gå inn for det. Bare leve singellivet en stund og ta tingene som de kommer. Kan ikke håndtere så mange problemstillinger samtidig... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Godt valg! Lykke til videre Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chaos_* Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå