torsvb Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Som topic sier har jeg mistet usb-brikka til tastaturet. Hva gjør jeg nå? Hvilke signaler bruker den? Bluetooth? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Et svært raskt søk gir: Overføringsteknologi Trådløs - Bluetooth Men utover selve overføringsteknologi er signalene kodet slik at andre tastaturer i området ikke skal ta over PCen. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 No har dette skjedd meg. Ja det er bluetooth som blir brukt, men eg finn ikkje dingsen her. What to do??? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ingen? Har sendt mail til Logitech, men ventar tolmodig på svar:) Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Då har eg prata med Logitech og dei selger ikkje slike bluetooth-donglar, eg kan derimot ta i bruk kva som helst slags annan bluetooth-dongle som har støtte for mus og tastatur. Vedkommande i kundeservice sa at det var viktig å velge ein dongle som er basert på mus/tastatur og ikkje for headsett. Så då er i alle fall det løysinga på problemet om andre skulle lure:) Lenke til kommentar
thamule Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ut til at det kun er eg som held liv i denne tråden her Men eg var nett innom ein expert og fekk tak i ein gammal greie av ein usb dongel. Fungerte forsåvidt greit nok den når eg kjørte programvaren i kompabilitetsmodus for windows xp Men no "våknar" ikkje pc'en frå ventemodus ved hjelp av tastatur lenger. Ikkje fungerer tastaturet til bios heller. Er det nokon som veit om eg kan løyse dette problemet ved å kjøpe eit "up to date" bluetooth-adapter??? Forferdelig kjedelig å ikkje kunne vekke pc'en frå tastaturet. Tastaturet til 1300 blir liksom ubrukelig når ikkje det kan vekke htpc'en til live... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå