Gå til innhold

Skal ha ny telefon - bør jeg vente eller kjøpe nå?

salah

Anbefalte innlegg

Ja, topic sier alt: går prisen opp eller ned?

Er litt bekymra for om jeg venter med å kjøpe min N82. Da jeg kjøpte den forrige kostet den 3000 kroner, nå er prisen oppe på 3219,-. Men hvordan er det over nyttår, synker prisen på elektronikk slik som f. eks. klær gjør?

Er litt usikker da jeg har både argumenter og motargumenter når jeg tenker over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt bekymra for om jeg venter med å kjøpe min N82. Da jeg kjøpte den forrige kostet den 3000 kroner, nå er prisen oppe på 3219,-. Men hvordan er det over nyttår, synker prisen på elektronikk slik som f. eks. klær gjør?

Er litt usikker da jeg har både argumenter og motargumenter når jeg tenker over det.

Hvis ikke du allerede har bestemt deg for at du SKAL ha N82 hadde jeg ventet på 5800 om jeg hadde vært deg. (og om du synes dette er en ok telefon da) Jeg har 5800 nå....har også hatt N82 noen mnd. For all del....N82 er en god telefon med et kjempe godt kamera. Men om kamera ikke er kjempe viktig for deg så er 5800 et meget godt valg. Kommer 1 kvartal 2009 og koster ca 3000 kr.

Lenke til kommentar

Hvis ikke du allerede har bestemt deg for at du SKAL ha N82 hadde jeg ventet på 5800 om jeg hadde vært deg. (og om du synes dette er en ok telefon da) Jeg har 5800 nå....har også hatt N82 noen mnd. For all del....N82 er en god telefon med et kjempe godt kamera. Men om kamera ikke er kjempe viktig for deg så er 5800 et meget godt valg. Kommer 1 kvartal 2009 og koster ca 3000 kr.

Oioi, ser dette nå, ligner jo på den perfekte telefonen jeg har lett etter. Mangler jo bare 5 mpx kamera, men ellers er dette en drøm. Venter som bare det!

Takk for tipset, venter jeg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...