Gå til innhold

Killzone 2 Cover Revealed

Candey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forelsket i spillet selv! Gleder meg så aah, kan bare ikke beskrives! :blush: Får håpe jeg kommer meg online før den tid da, har enda ikke hørt noe fra PlayStation angående banninga av konsollen min! :(

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar
"only on PlayStation"?

Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen?

Den var tynn rett og slett

For meg så har bare 360 med eksklusive gode spill vært kun Gears 2 og Fable 2, mens PS3 har Resistance 2, Little Big Planet og MGS IV, dem spillene eier lett Gears 2 og Fable 2 :)

Killzone 2 nærmer seg, cant wait!! :love::dribble:

Lenke til kommentar
"only on PlayStation"?

Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen?

For meg så har bare 360 med eksklusive gode spill vært kun Gears 2 og Fable 2, mens PS3 har Resistance 2, Little Big Planet og MGS IV, dem spillene eier lett Gears 2 og Fable 2 :)

And here we go again...

"Min er bedre enn din!"

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
"only on PlayStation"?

Eg stilte kun eit spørsmål ;) formulerte ei hypotese..

forresten var coveret stilig..skiller seg ut i butikkhylla..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Var et stilig cover, som uten tvil vil tiltrekke seg oppmerksomhet i hyllene ;)

Det med "Only on PlayStation" er ikke noe å tenke over. Husker at i forige generasjon, var det sånt merke på både GC og Xbox. For min del kan gjerne merket stå der - litt stilig med eksklusive spill vett dere ;)

Lenke til kommentar
"only on PlayStation"?

Er nok bare du som ikke følger med. Vet om mange spill som har "only on PS3" på coveret. Spesielt spill som blir gitt ut i us.

Lenke til kommentar
"only on PlayStation"?

Microsoft kjører jo dette på alle sine eksklusive spill?

Til og med på PC! "Only for Windows"......

Lenke til kommentar

Noe helt annet med datamaskin da. Er det ikke?

Kanskje først og fremst fordi en konsoll er TIL å spille på - en datamaskin har man MULIGHET til å spille på. Eller noe. Og mac og. Jeg. Sååehh.

Uansett, ingen behov for å dra opp xbox vs PS3 i denne tråden, som har et emne så mye som at et spill har fått et cover. Big news og sånt.

Syt, syt fra min side i hvert fall. :D

Har gode minner fra 1'ern til PS2. Har ikke så mye tro på #2 desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...