Candey Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Snasent cover! Gleder meg så sjukt til spillet kommer ut i spillhyllene. Leste tidligere i dag at spillet kommer 25.februar til Europa, altså 2 dager tidligere enn den amerikanske release. http://blog.us.playstation.com/2008/12/24/...cover-revealed/ http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/...036;1257110.htm Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg gleder meg noe sykt til Killzone 2 Flott at coveret ser kult ut, men det er selve spillet jeg er forelsket i Spilte betaen over 15 timer, så jeg vil så gjerne spille mye mer 25 februrar er nok korrekt dato, men det er ikke helt bekreftet fra Guerilla Games, men er nok den datoen Lenke til kommentar
Candey Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Er forelsket i spillet selv! Gleder meg så aah, kan bare ikke beskrives! Får håpe jeg kommer meg online før den tid da, har enda ikke hørt noe fra PlayStation angående banninga av konsollen min! Endret 27. desember 2008 av SB-triiP Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gleder meg mer og mer til Killzone 2 nå Bare et par måneder igjen. Likte coveret også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Den er kanskje ny i PlayStation-sammenheng, men det er langt fra første gang i konsollhistorien. og hey, ved nærmere research ser man at det heller ikke er første gang for PlayStation: Ser ut til at dette er noe som er vanlig å ha på coveret i UK, men ikke i Norge. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 det kan stemme...eg har vertfall aldri sett det før... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg ville forøvrig tippe at det er dette coveret vi får her til lands men det gjenstår å se... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Likte det øverste bilde jeg! Det var bare drit rått! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Den var tynn rett og slett For meg så har bare 360 med eksklusive gode spill vært kun Gears 2 og Fable 2, mens PS3 har Resistance 2, Little Big Planet og MGS IV, dem spillene eier lett Gears 2 og Fable 2 Killzone 2 nærmer seg, cant wait!! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kult cover. Ser fram til k2, betaen var jo ganske så fet Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Den var tynn rett og slett For meg så har bare 360 med eksklusive gode spill vært kun Gears 2 og Fable 2, mens PS3 har Resistance 2, Little Big Planet og MGS IV, dem spillene eier lett Gears 2 og Fable 2 Killzone 2 nærmer seg, cant wait!! And here we go again... "Min er bedre enn din!" Endret 28. desember 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Den var tynn rett og slett For meg så har bare 360 med eksklusive gode spill vært kun Gears 2 og Fable 2, mens PS3 har Resistance 2, Little Big Planet og MGS IV, dem spillene eier lett Gears 2 og Fable 2 Killzone 2 nærmer seg, cant wait!! Eg stilte kun eit spørsmål formulerte ei hypotese.. forresten var coveret stilig..skiller seg ut i butikkhylla.. Endret 28. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var et stilig cover, som uten tvil vil tiltrekke seg oppmerksomhet i hyllene Det med "Only on PlayStation" er ikke noe å tenke over. Husker at i forige generasjon, var det sånt merke på både GC og Xbox. For min del kan gjerne merket stå der - litt stilig med eksklusive spill vett dere Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Er nok bare du som ikke følger med. Vet om mange spill som har "only on PS3" på coveret. Spesielt spill som blir gitt ut i us. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det var kun ein bemerkning...let it go already... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 "only on PlayStation"? Den var ny på eit cover. Må sony til å fortelje kundene at dette spillet er KUN til ps3, siden det begynner å bli tynt i rekkene av ekslusiver til konsollen? Microsoft kjører jo dette på alle sine eksklusive spill? Til og med på PC! "Only for Windows"...... Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noe helt annet med datamaskin da. Er det ikke? Kanskje først og fremst fordi en konsoll er TIL å spille på - en datamaskin har man MULIGHET til å spille på. Eller noe. Og mac og. Jeg. Sååehh. Uansett, ingen behov for å dra opp xbox vs PS3 i denne tråden, som har et emne så mye som at et spill har fått et cover. Big news og sånt. Syt, syt fra min side i hvert fall. Har gode minner fra 1'ern til PS2. Har ikke så mye tro på #2 desverre. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 B A D A S S C O V E R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå