fjeddiu Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mye om filmer og mat. Jeg syns det er greit å starte med "skjer?" For hvis hun da ser på tv, spør jeg hva hun ser på, så snakker vi videre om programmet, kanalen osv.. Hvis jeg spiser, snakker vi kanskje om mat. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Alt slags. Nesten alt mellom himmel og jord. Men bare Nesten Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 trodde jeg ikke måtte si dette men: raping, Jeg trodde heller ikke at noen faktisk skulle poengtere det, men den gang ei. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Snakker om Sex , venner og andre ting vi måtte ha til felles. Man merker fort om man har noe å snakke om eller ikke Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Åpner som oftest med skjer, og tar det derfra. Enten så har man kjemi på msn eller ikke Har hatt mange lange msn-samtaler, gøy når det klaffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå