PS_CS4 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hva snakker du(gutt) om med en jente om på msn ? Blir litt kjedelig med "hei", "skjer", "lite" :!: Altså, hva kan man snakke om ? Litt vanskelig å komme på noe .. Endret 27. desember 2008 av PS_CS4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva skal vi finne på i morra? Skal du i morra? Hva har du gjort idag? Skjedd noe nytt i heimen... Blir du med ut i morra for å ***** Sånne ting ^^ Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) På msn snakker du om akkurat det samme som du snakker om IRL. Snakker du om veteranbiler og frimerker IRL, ja så snakker du om veteranbiler og frimerker på MSN også. Hater når folk sier sap eller skjer på msn. Det blir skjelden en samtale ut av det. Endret 27. desember 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 alt. enten flyter samtalene naturlig, ellers så blir det kunstig og oppkonstruert samme hva man gjør. av samtlige jeg har på msn-kontaktlisten er det kun ei som det faktisk går ann å prate med over msn. det flyter naturlig, av og til i flere timer av gangen(rekorden så langt er ca. en halv dag ). det handler ikke om hva man prater om, men hvem man prater med, slik som enhver samtale. uenigheter kombinert med noe felles utgangspungt hjelper. Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 dopapir kan bli mange gullkorn med det temaet dopapir kan bli mange gullkorn med det temaet Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Du kan snakke om ting som faller deg inn på stedet. F.eks hvor spennende TV-programmet du ser på er, hvor umulig leksene/arbeidet du holder på med er, eller hvor mye du gleder deg til sommeren, og evt. hvorfor. Sånne ting. Etter hvert som du kommer i gang med samtalen er det lettere å trekke andre historier og hendelser inn i samtalen, noe som kan være med på å gjøre den mer interessant. Høres kanskje kjedelig ut å snakke om dagligdagse ting som hva du har til middag osv., men kan bli en artig samtale dersom du formulerer deg med en litt artig vri. Er ikke så vanskelig dersom du bare går inn for det. Det er som de fleste andre ting; øvelse gjør mester..! Edit: Dobbelpost... Endret 27. desember 2008 av Bubbajoe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har begynt med Skype i den senere tid, men det er da noen av vennene mine som ikke har kommet så langt, så da blir det mest kødding. Snakker også litt om hva vi har gjort i det siste og slikt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg snakke om alt fra himmel og jord Men det som er mest gøy å snakke om er sex med jenter Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nja prater vell mest om FYRVERKERI nu for tia Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I usikre perioder drar jeg frem remulade og kjønnssykdommer som tema. En sikker vinner. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bare ikke snakk om fotball, fising, raping og spill. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg snakke om alt fra himmel og jord Men det som er mest gøy å snakke om er sex med jenter Second that Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Prater om alt og ingenting Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Unngå alt som har med det å få barn å gjøre, da spesielt selve fødselen. Om hun drar det fram som tema, prøv å ro deg vekk Aldri gå inn i en diskusjon om håret hennes er fint, selv om hun spør. I så fall forlang bilde først og ro deg unna med et kort nøytralt kompliment. (Ja, begge disse emnene er selvopplevd, og den siste overlevde jeg bare såvidt.) Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 De aller fleste snakker jeg aldri med, men følger med på om de er i live og hva de gjør. Noen ytterst få klikker jeg på med en gang jeg ser de kommer på nett. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nu snakker jeg bare om fyrverkeri Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Snakker en del om å rulle fettere av en merkelig grunn så er det en bra "icebreaker". Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bare ikke snakk om fotball, fising, raping og spill. ja! voldtekt er som regel ikke så mye å prate om Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Heeeeh. Ingen har nevnt voldtekt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Heeeeh. Ingen har nevnt voldtekt. trodde jeg ikke måtte si dette men: raping, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå