Minkee Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hey dere. Nå har det seg sånn at jeg er i DEEP shit. Jeg tror selv at jeg har hatt keyloggers på PCn min i det siste. Jeg spiller spillet "World of Warcraft" og er avhengig av emailen min for at jeg skal kunne klare å spille det. Jeg fikk problemer med å logge inn her en dag og noen drev å skifta passordet mitt. Maskina mi har blitt så fuck'd up nå at jeg får til og med ikke til å logge på msn. Glem spillet da,det er denne MSNen jeg vil prøve å få logga meg på igjen fordi denne har jeg hatt i 8 ÅR og jeg har vel rundt 400 kontakter + VIKTIGE emailer. Såh... for litt sia så bytta jeg passord og det jeg hadde var på _19_ TEGN... Dette viser seg i ettertid å være litt drama fordi at idag så ville det plutselig bare ikke skrive mere enn 16 tegn. Så jeg var desperat og skifta pw(det ble da SELVFØLGELIG sendt til mil email som jeg ikke lengre kommer meg innpå...) Jeg husker heller ikke mitt hemmelige svar siden det er tross alt 8år siden denne MSN adressen ble laget. Jeg gjør alt for å komme meg innpå MSNen min igjen... Any ideas? :'| --takk for forhånd-- EDIT: 1) Jeg har ALDRI haket over "husk mitt passord" 2) Jeg har nylig reformatert pcn,vet ikke om dette kanskje var litt dumt gjort av meg? Trodde det at jeg ikke fikk logge på msn'en var en kræsj eller noe sånt men jeg prøvde jo på 2 andre pcer... Endret 27. desember 2008 av Minkee Lenke til kommentar
o0 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du kan jo se om microsoft er villig til å hjelpe deg Lenke til kommentar
Minkee Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Alternativ epost adressa mi sto faktisk på naboen,det var litt flaks da! Var vel litt tidligere her vi drev å styra med noe MSN greier,husker ikke noe av det jeg da men. Flaksflaks! :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå