Majin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 er dette en god tv? eller får man det man betaler for? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde og jeg har hørt noe om at priser på tver øker utover. er det riktig? og hvorfor? takker for hjelp=) God jul og godt nyttår. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 ser at det er en b-vare og derfor har en eller annen defekt av no slag. så er derfor den er såpass billig. men er det sant det med pris økning? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 er dette en god tv?eller får man det man betaler for? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde og jeg har hørt noe om at priser på tver øker utover. er det riktig? og hvorfor? takker for hjelp=) God jul og godt nyttår. Du får det man betaler for dette er ikke noe god tv, dårlig utsyrt og dårlige spesefikk 1200:1 i kontrast feks er jo 3-4 år siden man så på moderne skjermer samt Elfunk ikke akkurat klinger i ørene "billigmerke". Jeg personlig tror ikke man vil se de store prisforskjellene men noen snakker om 6-10% opp. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Denne tven kostet 5998 (kanskje 6998)ny da. den gr bra bilde men du må sitte rett forran modellen. solgte den på jobben for snart 1 år siden. kontrastregninga skal taes med klype salt da. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Joda kontrastregninga skal taes med klype salt i de tilfeller den er skyhøyt oppgitt... I dette tilfellet så er den elendig. Endret 27. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal si meg enig der. eldunk gir mye for pengene men ikke i dette tilfellet da det er bvare. Bildet er crap i forhold tiil modeller 500 - 1000 kr mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå