Co[]V[]bster Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg syntes det er rått jeg Du har ikke prøvd det så hold kjeft stu Det har derimot jeg, og det er kult, men fy f så fort lei man blir av ett spill uten mening. (ja det er warez) Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 det er konge. jeg har det på demo /lasta d ned fra 3dgamer. Må bare ha det! Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 åpne konsollen å skriv følgende set GAMESTATE DEMOTIME 9999 Så får du 166 minutter å boltre deg på Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Vel, jeg må si etter et par timer med demoen at dette er et godt (men groteskt) spill! Endelig noe vi pc-eiere kan skryte av å ha... Siden GTA har fått all "æren" av å være det 'verste' spillet.. til nå..! Elsker å finne nye måter å drepe folka på... f.eks. reise til diskoteket og brenne hele gjengen med litt bensin og et par fyrstikker.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Bra konsept men det kunne vert lagd bedre ja laodinga er sinsykt plagsom ikke et spill jeg kommer til å betale penger for i hvertfall Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 last ned demoen fra 3dgamers så får du prøvd d. de fleste blir nok ganske fort lei av d..... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ser for meg at Laila Dåvøy får noe å skrike for igjen nå Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bortkasta tid spør du meg... kunne ha blitt bra men er så dårlig så dårlig : Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Så får du 166 minutter å boltre deg på tror nok den 15 minutters grensen er der for å forhindre at folk ser hvor ensformig og skrekkelig kjedelig spillet egentlig er. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Et spill som dette er det ikke noe vits i å fikse bugs o.l på. Spillet fungerer bra nok til å spille gjennom en gang, og det er akkurat nok underholdende til at du kommer deg igjennom. Ikke verdt å betale for uansett, skaff deg en warez versjon. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Et spill som dette er det ikke noe vits i å fikse bugs o.l på. Spillet fungerer bra nok til å spille gjennom en gang, og det er akkurat nok underholdende til at du kommer deg igjennom. Ikke verdt å betale for uansett, skaff deg en warez versjon. HELT enig!! Ikke veldig underholdende i lengden det her ass... Festlig til å begynne med, men gikk fort lei! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 boooooooooooring eh...hente lønning, cashe sjekke, kjøpe melk? og så? hva nå da? levere bok på biblioteket, samle underskrifter+++ I reiterate: BOOOOOORING... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Postal 2 blir rett of slett for dumt. Litt moro i begynnelsen, men spllet dauer ganske fort. GTA3 har et helt fantastisk gameplay, volden er bare en utfyllende faktor. I postal er gameplayet satt til side og det fokuseres bare på grafisk vold. Postal2 har nok apell til noen, men å samenligne med GTA3 blir som å sammeligne "Plan 9 from Outer SPace" med Lord of the Rings Postal2 er et elendig spill, kamuflert bak mye vold og litt prompe humor. Noen liker det, andre gjør det ikke (og noen ringer poilitiet ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 men så haddde da plan 9 ett snev av kult klassiker materiale da Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Postal 2 blir rett of slett for dumt. Litt moro i begynnelsen, men spllet dauer ganske fort. GTA3 har et helt fantastisk gameplay, volden er bare en utfyllende faktor. I postal er gameplayet satt til side og det fokuseres bare på grafisk vold. Spillet er jo bare så voldelig som man gjør det selv. Jeg mener, det er ikke nødvendig å drepe alle du kommer over. Men ellers vil jeg si at loadinga må være det mest irriterende med spillet. Kan jo ikke klare det første "oppdraget" uten 5-6 loadinger. Men jeg synes at Postal 1 var bedre. Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hmmmm.... noen grunn til at dette spillet IKKE blir banna i norge? Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Eit problem med Postal 2 er mangelen på Multiplayer. Det hadde absolutt auka levetida. Stort sett einaste grunnen til at eg respekterar Postal 2, er konseptet. Valden i dette spelet er så meiningslaus at du ikkje treng å ta del i den engong. Trass alt skal du jo berre "plukke opp ein liter melk". Om du drep nokon e.l. måtte det jo vere av egne grunnar, eller av gamal vane (dataspelmessig. Eg reknar ikkje med at alle drep folk til vanleg). Grafikken er forsåvidt avansert, men ikkje spesielt pen. Eg køyrer demoen uansett på 1600x1200 med full horisont uten antyding til hakk, og det er det viktigaste for meg. Eg har sett argument som at det å hente ein liter melk (eksempelvis) er tåpeleg som handling i eit spel. At det er kjedeleg i lengda, og at ein ikkje kan leve seg inn i spelet. Det kan godt hende. Men vi har jo noke liknande i The Sims. Daglegdagse situasjonar gjordt som underhaldning. Klart vert ein lei, men etter ei stund får ein nok lyst til å spele igjen, om berre for ein liten halvtime. Når det gjeld loading-tider er dagens ungdom berre skjemd vekk. <bestefar>I -mi- tid, prisa vi oss lukkelege om straumforsyninga ikkje smelta vekk medan vi venta på at kassetten skulle stoppe og spelmusikken skulle tralle frå høgtalarane, og vi naut kvart sekund!</bestefar> Men no får det halde. Må på butikken og kjøpe ein liter melk. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 er jeg den eneste på dette forumet som ser på GTA 3 som et relativt kjedelig drittspill?? .. Postal 2 har jo et rikere gameplay enn gta'3 Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 er jeg den eneste på dette forumet som ser på GTA 3 som et relativt kjedelig drittspill?? ..Postal 2 har jo et rikere gameplay enn gta'3 GTA3 har mye bedre gameplay enn Postal2. Og Vice City har enda bedre gameplay enn GTA3. Synes postal2 er dritrått je, hvilke andre spill kan du gjøre det du kan gjøre i Postal2? Uansett så er spillet ment som tom underholdning, det er et spill du spiller nå og da. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Soldier_448 Skrevet: 29 Apr 2003 15:27 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- er jeg den eneste på dette forumet som ser på GTA 3 som et relativt kjedelig drittspill?? .. Postal 2 har jo et rikere gameplay enn gta'3 Gta3 var knall artig... de første 15 min, jeg er helt enig meg deg at dette er kanskje tidenes mest oppskrytte spill, ville faktisk ikke kjøpt det om det lå i 29 kr hylla på narvesen.. Men så er jeg Ekstremt kristisk till single player spill, og det siste jeg runda var vell kanskje baldurs gate 2.. Nei har både spilt færdik baldurs gate alliance og ffx etter d.. Men uansett er SUPER kristisk og det neste spillet jeg blir å "pløye" gjennom blir nokk det nye zelda, og cm4 seff når de blir kvitt alle bugga.. Litt off-topic.. konklusjon: gta3 tidenes mest oppskrytte spill.. Har bare vært borti 1 større skuffelse og det var black & white og kanskje daikatana... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå