Gå til innhold

Noen som skal ha Postal 2?

Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen innlegg om dette syke spillet. Leste omtale på IGN og der ble det skrevet at spillet var bra, men hvor gøy kan det være å sløye ned for fote, pisse på ofrene, halshugge dem med spade og bruke katt som lyddemper :lol: ....ihvertfall over lang tid..

Jeg bare spør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

etter en stund så blir man kanskje litt lei av å pisse på folk, da er det bare til å gjøre det man skal gjøre :p

(holder plottet osv hemmelig)

btw, hvorfor i H er bin laden med,fikk sjokk når han kom springende mot meg.

Lenke til kommentar
Leste omtale på IGN og der ble det skrevet at spillet var bra

Noe særlig bra tror jeg ikke de sa det var, kanskje ikke dårlig heller. Det fikk 5.5, og jeg siterte dette fra "IGN Ratings Guide":

5.0 to 5.9

Games scoring between a 5.0 and 5.9 have numerous major shortcomings. It's a cliche -- but we have to say it: only fans of the particular genre will get any enjoyment out of this one. You might get some enjoyment out of this as a rental, but you probably wouldn't want to own any game that scores in the 5s.

Ser ikke på det som bra, og som du skjønner så sier IGN at kun spesielle fans av serien vil få glede av det. Jeg har mine tvil til det, men tror ikke det er verdt det, egentlig.

Lenke til kommentar

Ok, IGN skrev vel ikke at det var bra, slik direkte, men jeg tror begynnelsen på omtalen adopterte endel fans.

Jeg bestilte dette for en stund siden fordi det da virket som et litt spesielt spill, og det liker jeg. Så vi får se om det spillbart.

Kanskje det kan være et slikt Serious Sam-spill, et slikt som du tar en runde med for å få ut litt aggresjon.

Lenke til kommentar
Ok, IGN skrev vel ikke at det var bra, slik direkte, men jeg tror begynnelsen på omtalen adopterte endel fans.

Jeg bestilte dette for en stund siden fordi det da virket som et litt spesielt spill, og det liker jeg. Så vi får se om det spillbart.  

Kanskje det kan være et slikt Serious Sam-spill, et slikt som du tar en runde med for å få ut litt aggresjon.

Joda, folk er også forskjellig. Grafikk og lyd bør være rimelig riktig vurdert, men gameplayvurderingen er vel veldig forskjellig fra person til person. Det virker faktisk gøt, er enig i det.

Lenke til kommentar

Bare en ting å si om det her: Løp og kjøp!!!

HeHe :D Garanterer at det ikke har alt for lang varighet, men det er pokker så gøy med en gang :wink:

Endel ting der jeg lo så jeg grein når jeg så!! Og det her kommer garantert til å gi KrF hjerte infarkt :yes:

Og til EUGHT: ELSKER måten de gjør narr av Kritikken på!!!

En siste ting. Etter du har kuttet av noen hodet og pisset på det. Sparker du det til noen så hender det de sparker det tilbake! *lol* HELT villt!

Lenke til kommentar
postal 1 eide ingenting. ikke grafikk, ikke gameplay, ikke humor, ingenting.

Det er min mening, hva du mener er uvesentlig.

da er vel også din mening også relativt uvesentlig eller? :shrug:

Jeg, ja JEG, synes iallefall spillet aldri skulle vert lovt og gitt ut, jeg mener hvor tåpelig går det ann og bli? stappe pistolen opp i ræva på en katt og skyte?

nei takk, holder meg til klassikere og bilspill jeg, mye bedre og ikke så tåpelig.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg er skuffet..  konseptet er genialt, men dette spillet trenger bra gfx i tillegg..  imo, så er gta spillene mer kontroversielle enn postal 2.    Så, tilbake til Postal 1, det rocker fortsatt :D

gta serien mer kontroversiell ?

i most certainly think not

Lenke til kommentar
postal 1 eide ingenting. ikke grafikk, ikke gameplay, ikke humor, ingenting.

Det er min mening, hva du mener er uvesentlig.

da er vel også din mening også relativt uvesentlig eller? :shrug:

Jeg, ja JEG, synes iallefall spillet aldri skulle vert lovt og gitt ut, jeg mener hvor tåpelig går det ann og bli? stappe pistolen opp i ræva på en katt og skyte?

nei takk, holder meg til klassikere og bilspill jeg, mye bedre og ikke så tåpelig.......

Hoho, høres ut som morro,

men det var Postal 1 som eide,

Postal 2 vet jeg ingenting om :)

Men , Når 1'ern er bra er det normalt at man kjøper 2'ern også :)

En mening om en Mening er uvesentlig..

Om jeg mener at Postal 1 er bra, er det bare en yttrning og en mening, men når noen kommer og mener at jeg mener feil, blir det litt dumt.

Edit: Fixa litt på siste settning

Lenke til kommentar
jeg er skuffet..  konseptet er genialt, men dette spillet trenger bra gfx i tillegg..  imo, så er gta spillene mer kontroversielle enn postal 2.    Så, tilbake til Postal 1, det rocker fortsatt :D

gta serien mer kontroversiell ?

i most certainly think not

Jeg vil hevde det. Er ingenting å bli "sjokkert" over i Postal 2. Du kan slå av litt hoder og greier, tenne på folk ( det kan du i gta), skyte folk (det er morsommere i gta). Seff er det også disse greiene med katt på hagla etc, men i det store og hele vil jeg si at GTA spillene "provoserer" mer enn postal 2 gjør. Postal 2 består bare av lusen gfx, dårlig humor, råtne loadetider og kjipe mission. Og bare så det er sagt, jeg gleda meg som f til postal 2 skulle komme.

Lenke til kommentar

Jeg har spillet, og må si at det er noe av det værste spillet noen sinne!

Hey, fett å slå folk med spade, men du blir fort lei..

En beskrivelse av gameplayet er jo at det første du skal er å kjøpe melk og sånn.....'

Ikke kast bort tiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...