maggun Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg har tidligere skrevet ett innslag om hvor useriøst topline behandlet sine kunder. Hvor det ble avdekket stort mislighold og dårlig informering fra dem sin side. Denne ganger har jeg litt å pirke på prisingen av et tilbud de har på hjemmesiden sin. Hvis du tar en titt på denne linken: http://home.chello.no/~mhand Så ser du fort at det ikke bare kundebehandling de er slurvete, men også prising og oppdatering av hjemmesiden. Lenke til kommentar
moke Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hvis du ser litt nærmere er det snakk om to ulike typer av skjermkortet. Ett med 64MB DDR og det andre (til 1990,-) med 128MB DDR... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: maggun skrev (2002-01-18 11:35):Denne ganger har jeg litt å pirke på prisingen av et tilbud de har på hjemmesiden sin. Dette er to forskjellige tilbud, det ene kortet har 64 MB minne og det andre 128 MB. Lenke til kommentar
maggun Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Sef... My bad ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå