Gjest Guestguest Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dette er noe jeg alltid har lurt på. Folk som trener ting som armer og mage osv... Får større muskler. Er det sånn at hvis man trener laksen også(ved onanering, kanskje? ) at den også vokser? Answers anyone? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Penis inneholder ingen muskler så jeg tviler veldig sterkt. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hehe, godt spørsmål. Er ikke sikker jeg.! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Penis inneholder ingen muskler så jeg tviler veldig sterkt. Stemmer Lenke til kommentar
Outrageous Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hadde penisen vokst av å trene den på en eller annen måte, da hadde nok alle gjort det:P Man får jo penis vekter på dongeriet:P Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jelqing er en gammel arabisk metode for å forlenge penis.. Om den funker, ja si det. Du får teste, det krever ihvertfall iherdig trening.. Her er en video som viser en metode innen jelqing, det finnes mange flere.. http://www.metacafe.com/watch/762627/jelqi...3_full_version/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det gjør det nok ikke, nei Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vel, ikke akkurat Men ikke så langt unna.. Den eneste muskelen der er den du bruker når du holder igjen/strammer og lignende. Den musklen kan trenes opp hvis man gjør det riktig og det kan gi mer kontroll i senga, men større blir den nok ikke. Lenke til kommentar
Gjest Guestguest Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm, ok. Jeg trodde at den bare besto av muskler jeg. Hva består laksen egentlig av da? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Den består hovedsaklig av kjøtt (brusk?) og kamre som fylles med blod når du får en ereksjon. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Den består i all hovedsak av svamplegeme som tar til seg blod når penis blir erigert. En ereksjon er egentlig bare en ventil som åpner for blodet inn til penis mens utgangen er relativt stengt. Litt gjennomstrømning er det men unngangen er større en utgangen. Når ereksjonen faller slippes blodet ut igjen og penis blir slapp. For å si det enkelt så er det blodtrykket som får penis til å stå og intet annet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vel, ikke akkurat Men ikke så langt unna.. Den eneste muskelen der er den du bruker når du holder igjen/strammer og lignende. Den musklen kan trenes opp hvis man gjør det riktig og det kan gi mer kontroll i senga, men større blir den nok ikke. Jo, faktisk, ved jelquing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg