Scarn Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Eg er på utkikk etter ei datamus eg kan bruke til htpc-en. Når eg brukar htpc-en ligg eg som oftast i senga eller sofaen, så vil helst at musa taklar forskjellige underlag. Det som er eit must er "fram og tilbake" knapp. Eg sit som oftast 3-4m frå tv-en og ei bluetooth-mus er å foretrekke der eg ikkje treng ein ekstra mottakar, men ikkje eit must. Har sett litt på denne musa. Det ser ut som den har fram og tilbake knapp, men er litt usikker. Andre forslag? Endret 27. desember 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det står at den du linker til har 3 knapper. Tviler på at den har fram og tilbaketast da. I så fall burde det ha stått 4 knapper. Høyre, venstre, fram- og tilbake tast. Vil tippe at de fleste optiske/laser mus vil takle sengetøyet ditt relativt bra. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har digget denne helt sykt siden jeg kjøpte den. Kjøpte den bare for å bruke med min acer aspire one, men har den som hovedmus nå! http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...71&cl=US,EN Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Har du testa ut kor lang rekkevidde den har? Kan godt hende eg går for den. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Testa nettop på 5/6 meter, det gikk fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå