Gå til innhold

Trenger tips til xbox 360 spill!

Simenrf

Anbefalte innlegg

Hei jeg fikk meg xbox 360 til jul. I morgen skal jeg, som mangen andre, dra til byen for å kjøpe spill. Har Fifa 09 fra før av, men jeg vil helst ha FPS eller Action spill.

Hva slags spill har dere å anbefale innen FPS og Action sjangeren?

Skal spille live, så det bør være bra der og.

PS: Hvordan er det hvis jeg spiller på nettet med xboxen samtidig som noen sitter på det samme nettverket på PCen? Blir det mye lagg og sånn da? Har trådløst.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg fikk meg xbox 360 til jul. I morgen skal jeg, som mangen andre, dra til byen for å kjøpe spill. Har Fifa 09 fra før av, men jeg vil helst ha FPS eller Action spill.

Hva slags spill har dere å anbefale innen FPS og Action sjangeren?

Skal spille live, så det bør være bra der og.

PS: Hvordan er det hvis jeg spiller på nettet med xboxen samtidig som noen sitter på det samme nettverket på PCen? Blir det mye lagg og sånn da? Har trådløst.

Innen action og fps til Xbox 360 har jeg en liten liste:

1. Halo 3 (16 års grense?)

2. Gears of War (2?) (18 års grense)

3. Brothers in Arms: Hells Highway (18 års grense)

4. Call of Duty: World at War (18 års grense)

5. Ace Combat 6 (12+ grense?)

Lenke til kommentar

Battlefield bad company synes jeg er det morsomste å spille online på:D Spiller MYE!

Veldig gode baner og gameplay. Får du skader blir du ikke frisk. du må ha livpakker eller livspøyter. andre spill bygger livet seg opp igjen på og det er ikke virklig.

Det som er digg med battlefield er at du kan skyte hulll i bygninger. ødlegge alt av byggninger:D trenger ikke lete etter døra for å komme deg til han som gjønner seg i huset. skyt hull og gå gjennom:D

kanonbra tanks, helikopter styring:)

anbefales

Lenke til kommentar
Takk for tipsene. Hva med BF: Bad Company? Er det noe særlig?

Ah jah, Battlefield Bad Company. Hvordan kunne jeg glemme det? Dritmorsomt spill, men da helst på Xbox LIVE. Som andre nevner, er det noe kjedelig og ensformig på enspiller-delen.

Men anbefales, absolutt! Er et digg sandbox-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...