ACDCkid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvilke spill/utstyr finnes det til ps3? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så langt tror jeg bare du har Time Crisis 4. Du får se nærmere på det siden det har fått blandtet kritikk, og pga layout'en på pistolen bør du helst være høyrehendt. Dessuten kan det være vanskelig å få en andre pistol til spillet om du vil ha 2-player. Eneste stedet til nå jeg vet om som har en slik pistol (GunCon3, eller G-Con 3 i Europa) er play-asia, og de shipper selvfølgelig ikke til EU eller Norge. Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Så langt tror jeg bare du har Time Crisis 4. Du får se nærmere på det siden det har fått blandtet kritikk, og pga layout'en på pistolen bør du helst være høyrehendt. Dessuten kan det være vanskelig å få en andre pistol til spillet om du vil ha 2-player. Eneste stedet til nå jeg vet om som har en slik pistol (GunCon3, eller G-Con 3 i Europa) er play-asia, og de shipper selvfølgelig ikke til EU eller Norge. Hey.. takk for svar. Wii har dette kjempebra, spilte resident evil: umbrella chronicles. 9.6/10 hadde veldig morsomt. mange spill idag er ikke morsomme i det hele tatt. Bare å åpnå noe så er det en sekvens. blir veldig tamt. håper de lager EN lightgun som blir standard. Da kommer jo masse aktører på banen. Mange utviklere har jo noen spill fra arcade maskinene, hadde vært kult å satt opp oppløsninga, releaset de. House of the dead osv http://en.wikipedia.org/wiki/The_House_of_...d_(arcade_game) eller sjekk ut noe fra wii. http://www.youtube.com/watch?v=BFEYcQ-ECo8 Shit is cool! imens utvikle nyere type spill, det hadde vært en god ide. Kanskje ikke solgt like mye som uncharted. Hadde blitt noen skudd tror jeg. Jeg håper de ikke kverker lightgun. Da må jeg skaffe meg wii. Endret 28. desember 2008 av ACDCkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå