Aleksander- Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg var på lan en gang og så en som hadde skiftet ut logoen til hovedkortet under oppstart med et futurama bilde... Er det noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skifte ut logoen til hovedkortet? Sikker på at det ikke bare var oppstartsbildet til windows? Isåfall er det enkelt Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk dokumentasjonen til ditt hovedkort/din bios produsent. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Skifte ut logoen til hovedkortet? Sikker på at det ikke bare var oppstartsbildet til windows? Isåfall er det enkelt På en del hovedkort kan du legge inn eget bilde som vises før Windows blir lastet inn. Husker ikke hvordan man gjør det. Som jester sa: Sjekk dokumentasjonen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hvordan kan jeg skifte ut windowsbildet til xp? vil ha amiga bilde isteden. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 på enkelte hovedkort finnes det instillinger i bios der du kan sette på hvilket som helst bilde i oppstar =) men åssen endrer man "windows" bildet i oppstarten i winxp? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 For å endre oppstartsbildet til windows XP sjekk ut BootXP Når det gjelder bios logoen... husker jeg ikke hvilket program jeg brukte for å endre bildet på mitt Abit hovedkort. Men det var betydelig mer arbeid fordi du måtte lage et bilde av et meget spesielt format med noen ganske få farger. Bios Logo Changer for AWARD bioser Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Husker ikke helt, men "avslutningsbildene" i 98 het logos.dll og logow.dll og lå i windows-mappa. Oppstartsbildene lå i rotmappa på c-disken, og het noe av det samme. Det er bare å endre disse filene til noen andre bilder du har, så bytter du ut oppstartsbildet. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 du finner et programm her som er enkelt å bruke for å lage alternative boot screener i xp her http://www.fvip.net/bootxp/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 har noe greier liggende på harddisken jeg også som jeg lasta ned en gang. det er for ASUS siden at jeg hadde et ASUS kort forrige gang, men husker seff ikke på hvor jeg lasta det ned fra, nei, jeg tror ikke at det var ASUS.com jeg lasta det ned fra. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja!! Det er mulig å editere biosoppdateringen. Slik at du får andre bilder når du sterter opp pc. Det du må bruker er som oftes et editerings verktøy som forandrer bilde i oppdaterings filen. Har ikke prøvd selv men vet at det er mulig! Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som vet om det er mulig å få et oppstartsbilde med et Abit IC7-G hovedkort? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Feilpost som ble bumpet opp igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg