aXXo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei! Noen som vet hvordan man får lasta ned youtube filmer? Har hørt noe om en youtube downloader, men finner det ikke, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Et minutt å søke opp. EDIT: Jeg legger igjen en liten guide til neste gang du skal søke opp noe. EDIT2: Det er ihvertfall denne jeg bruker til vanlig. Husket å ha den på personal bar'en min. Endret 27. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
bragd Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det finnes også alternativer dersom du bruker Firefox, eller Opera. Gå til Userscripts.org - der finnes det løsninger som lager en knapp under avspilleren til YouTube, slik at det blir en mer "native" løsning for å laste ned youtube filmer Ellers er Darkbuster sine forslag veldig gode. legg merke til at jeg selv ikke har testet noen av løsningene, men de fungerer nok helt supert lykke til! Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) last ned realplayer så bare høyre klikk på videoen. og så på download til realplayer:D virker fint. de fleste vista maskinene har realplayer inne:P -ikono Endret 1. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg bruker downloadhelper, en extension/addon til mozilla firefox som lar deg laste ned media fra alle mulige nettsteder, enten det er youtube, redtube etc. Veldig kjekk i bruk, enkel å installere. Lenke til kommentar
asphyx Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Voobys 1. Du går til youtube 2. Du finner den videoen du vil laste ned. 3. La oss si at url'n er: http://www.youtube.com/watch?v=6uhO6V27DWc 4. Så bytter du url'n til: http://ww.voobys.com/watch?v=6uhO6V27DWc Altså.. Du skriver bare voobys i steden for youtube i url'n. - Så går du bare til den nye sida og laster ned derfra. Fungerer med nesten alle videoer. Endret 28. januar 2009 av asphyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå