shahin1994 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hei, jeg har for et par dager siden installert jeg et nytt antivirus som heter BitDefender. Etter at jeg gjorde det ville ikke msn Live messenger fungere. Jeg fikk opp Error siden og den sa at det ikke var noe galt med msn , så jeg trykket Retry. Det følgende skjer vær gang: Msn Visker ut passordet og ingenting skjer. Jeg har reformatert pcen med johnny august version 2 ganger. Msn vil fortsatt ikke funke, jeg tenkte kansje det var noe galt med opprativsystemet så jeg skaffet Windows xp pro Johnny edioton Desember versionen, den er 1 uke gammel så det skal ikke være noe galt med den, Msn vil fortsatt ikke funke, jeg har prøvd og avinstaller og installere nyere versioner av msn, men ingenting fungerer. Vis noen har opplevd dette før eller vet hvordan man fikser det så hadde det vært flott om dere hjalp meg. Tusen takk på forhånd. PS: etter at jeg Installerte BitDefender så avinstallerte jeg og skaffet nye antivirus. Er ikke noe galt med antivirusen har prøvd 4 forskjellige. Endret 27. desember 2008 av shahin1994 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 *** Diskusjon rundt piratvare er ikke tillatt. Tråden stenges *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg