Svish Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Andre enn meg som ikke er så skrekkelig glad i at den har kommet inni en scrollbar? Likte det masse bedre før når det bare var en dimensjon å scrolle i... er så uforutsigbart og rotete med sånn scrolling inni scrolling. spesielt ettersom høyden på det feltet ikke alltid passer så godt med høyden på nettleseren eller skjermen... når en i tillegg har litt forskjellig oppførsel på hva som skjer når en treffer bunnen av den innerste ruta, eller hva som skjer i forhold til hvor muspekern er (om en må klikke i den eller bare ha musa over, etc.) i forskjellige browser osv., så blir det i det hele tatt bare rot etter min mening... men mulig det bare er meg... Skulle også virkelig ønske dere kunne få den "Vis diskusjonen i forumet"-linken (sammen med antall kommentarer du ikke nettopp har lest) etter alle kommentarene. For 95% av gangene jeg vil lese flere kommentarer, så er det etter å ha lest de få som vises der allerede. Og da er jeg jo nederst... ikke der kommentarene starter... Forøvrig, mens jeg er i gang med å klage (ta det som tips til forbedring! ikke ment som å være skrekkelig negativ ), synes jeg det den nye fancy ajax linken med "Vis alle (n stk)" er en smule unødvendig. For hvis jeg syntes de kommentarene der var så interessante at jeg vil lese flere... så går jeg jo bare til tråden. spesielt siden det da ofte også er stor sjans for at jeg kanskje vil si noe selv også. og da må jeg jo uansett dit. håper dere kan tenke over og kanskje fikse disse tingene. men kan jo som sagt bare være meg som er kjempe unormal... så om det bare er jeg som synes disse tingene er litt plagsomme og alle andre digger de nye featurene, så må dere jo for all del la de være som de er Jeg slutter ikke lese artikler av den grunn Endret 26. desember 2008 av Svish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå