Dumrian Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Veit ikke om dere syns dette klippet er noe særlig morsomt, men jeg og noen kamerater syns iallefall det er hysterisk. Måten han sier "It'll get you drunk..." på 0:50, jeg syns iallefall det er helt sykt komisk. Håper det ikke bare er jeg som plutselig har fått forferdelig sær humor sånn plutselig Endret 28. desember 2008 av Tufte Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dave Chapelle er morsom, men remix`n var skikkelig irriterende.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Dave Chapelle er morsom, men remix`n var skikkelig irriterende.. Har prøvd å finne originalen (les: prøvd i 2 minutter), veit du hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har prøvd å finne originalen (les: prøvd i 2 minutter), veit du hvor jeg kan få tak i den? Søkte på Dave Chappelle beer original. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) hehe dave chappelle har mange sketcher som er MYE morsommere enn den der Endret 29. desember 2008 av sureup Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 "A fucking shark ATE ME!" Dave Chappelle er genial. Synd han har pensjonert seg.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Chapelle er konge, men remixen var heller dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå